Zobrazit minimální záznam

European football chapmionship (Euro 2008) in press service of Czech agencies ČTK and Rebel
dc.contributor.advisorTrunečková, Ludmila
dc.creatorJůzek, Martin
dc.date.accessioned2017-04-20T21:34:16Z
dc.date.available2017-04-20T21:34:16Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28864
dc.description.abstractBakalářská práce "Evropský šampionát ve fotbale (Euro 2008) ve zpravodajství agentur ČTK a Rebel" je zaměřena na zpravodajství dvou českých tiskových agentur - veřejnoprávní České tiskové kanceláře a soukromé agentury Rebel - z mistrovství Evropy ve fotbale. Sleduje a porovnává veškerou mediální produkci těchto subjektů, přičemž stěžejní část představuje komparace textového zpravodajského servisu. Dále se zaobírá fotografiemi, infografikami a končí u videozáznamů. Zaměřuje se také na to, jaké zdroje agentury během šampionátu využívaly a čím se od sebe odlišovaly. Rebel byl v době Eura 2008 novým konkurentem ČTK. Kvůli tomu práce před samotným srovnáním jejich produkce připomíná, že jiným agenturám se na českém mediálním trhu v minulosti nikdy nepodařilo uspět, což dokazuje jejich výčtem. Tuto část práce doplňuje profil České tiskové kanceláře a Rebela včetně toho, jak agentury během evropského šampionátu pracovaly a kolik reportérů poslaly do dějiště turnaje. Komparace zpravodajství je rozdělena na tři kapitoly. Kvantitativní srovnání se zabývá počtem vydaných zpráv a zkoumá, jak se produkce lišila při účasti českých fotbalistů na Euru a poté po jejich vyřazení. Kvalitativní srovnání je analýzou denního obsahu, která zjišťuje, jakým tématům se agentury věnovaly a jaké k tomu využívaly zdroje. Práce rovněž...cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis "European football championship (Euro 2008) in press service of Czech agencies ČTK a Rebel" focuses on press service from the European football championship of two Czech press agencies - the public Czech Press Agency (ČTK) and the private Rebel Agency. It monitors and compares all media production of these subjects, whereas the fundamental part represents the comparison of text news service. Furthemore it deals with photographs, infographics and videotapes. It also focuses on sources used by the agencies during the championship and how they differentiated. The Rebel Agency was a new competitor of the ČTK during the Euro championship 2008. Because of this the thesis reminds before the comparison itself that other agencies never succeeded on the Czech media market in the past, which is demonstrated by their listing. This part of the thesis is complemented by the profile of the Czech Press Agency and the Rebel Agency including work description of the agencies and the numbers of reporters they sent to the site of the tournament. The comparison of the press service is classified into three chapters. The quantitative comparison deals with the number of published reports and it examines how the production differentiated during the participation of Czech footballers at the Euro and then after...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleEvropský šampionát ve fotbale (Euro 2008) ve zpravodajství agentur ČTK a Rebelcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-17
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId87204
dc.title.translatedEuropean football chapmionship (Euro 2008) in press service of Czech agencies ČTK and Rebelen_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
dc.identifier.aleph001378265
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Evropský šampionát ve fotbale (Euro 2008) ve zpravodajství agentur ČTK a Rebel" je zaměřena na zpravodajství dvou českých tiskových agentur - veřejnoprávní České tiskové kanceláře a soukromé agentury Rebel - z mistrovství Evropy ve fotbale. Sleduje a porovnává veškerou mediální produkci těchto subjektů, přičemž stěžejní část představuje komparace textového zpravodajského servisu. Dále se zaobírá fotografiemi, infografikami a končí u videozáznamů. Zaměřuje se také na to, jaké zdroje agentury během šampionátu využívaly a čím se od sebe odlišovaly. Rebel byl v době Eura 2008 novým konkurentem ČTK. Kvůli tomu práce před samotným srovnáním jejich produkce připomíná, že jiným agenturám se na českém mediálním trhu v minulosti nikdy nepodařilo uspět, což dokazuje jejich výčtem. Tuto část práce doplňuje profil České tiskové kanceláře a Rebela včetně toho, jak agentury během evropského šampionátu pracovaly a kolik reportérů poslaly do dějiště turnaje. Komparace zpravodajství je rozdělena na tři kapitoly. Kvantitativní srovnání se zabývá počtem vydaných zpráv a zkoumá, jak se produkce lišila při účasti českých fotbalistů na Euru a poté po jejich vyřazení. Kvalitativní srovnání je analýzou denního obsahu, která zjišťuje, jakým tématům se agentury věnovaly a jaké k tomu využívaly zdroje. Práce rovněž...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "European football championship (Euro 2008) in press service of Czech agencies ČTK a Rebel" focuses on press service from the European football championship of two Czech press agencies - the public Czech Press Agency (ČTK) and the private Rebel Agency. It monitors and compares all media production of these subjects, whereas the fundamental part represents the comparison of text news service. Furthemore it deals with photographs, infographics and videotapes. It also focuses on sources used by the agencies during the championship and how they differentiated. The Rebel Agency was a new competitor of the ČTK during the Euro championship 2008. Because of this the thesis reminds before the comparison itself that other agencies never succeeded on the Czech media market in the past, which is demonstrated by their listing. This part of the thesis is complemented by the profile of the Czech Press Agency and the Rebel Agency including work description of the agencies and the numbers of reporters they sent to the site of the tournament. The comparison of the press service is classified into three chapters. The quantitative comparison deals with the number of published reports and it examines how the production differentiated during the participation of Czech footballers at the Euro and then after...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013782650106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV