Zobrazit minimální záznam

Automobil Industry on the pages of newspaper in year 2007
dc.contributor.advisorTrampota, Tomáš
dc.creatorDobiáš, Petr
dc.date.accessioned2017-04-20T20:17:22Z
dc.date.available2017-04-20T20:17:22Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28530
dc.description.abstractBakalářská práce zpracovává kvantitativní obsahovou analýzu tématických rubrik výše jmenovaných deníků na vzorku zahrnujícím všechna vydání v roce 2007. Je soustředěna výhradně na rubriky zaštiťující problematiku automobilismu a jejím cílem je popsat shodnosti a rozdíly v obsahové nabídce, jakým způsobem je vedena, jaký prostor zaujímá, a jaký druh informací svým čtenářům předává. Práce se věnuje segmentaci prostoru na kvantifikovatelné proměnné a výsledky šetření podrobuje statistickým analýzám. Veškerá zjištění jsou prezentována prostřednictvím tabulek a grafů. Výsledkem je kvantitativní popis zvolených tématických celků, který popisuje tématické a prostorové rozčlenění automobilismu jako tématu na stránkách podobných oddělení historicky, vývojově i co se čtenářských základen týká naprosto odlišných deníků deníků. V závěru jsou zodpovězeny otázky na sezonalitu a prostor, který jednotlivé deníky motorismu věnují.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis deals with quantitative content analysis of topical rubrics of newspapers named above involving all releases in 2007. The analysis is focused just on rubrics conversant questions of automotive industry. Its goal is describe similarities and differences in content selections, how it is led along, what space is devoted to it and what kind of information gives to its readers. This thesis is devoted to segmentation of space on quantifiable parameters and outcomes of analysis are put through the statistic analysises . All the findings are presented through schemes and diagrams. An outcome is quantitative description of chosen topical units which describes topical and spatial zoning of automotive industry as a topic presented on pages of totally different newspapers regarding the historical background and different reader's bases. There are answered questions on seasonality and space devoted to motorism.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleAutomobilový průmysl na stránkách denního tisku v roce 2007cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId81907
dc.title.translatedAutomobil Industry on the pages of newspaper in year 2007en_US
dc.contributor.refereeJirák, Jan
dc.identifier.aleph001231307
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce zpracovává kvantitativní obsahovou analýzu tématických rubrik výše jmenovaných deníků na vzorku zahrnujícím všechna vydání v roce 2007. Je soustředěna výhradně na rubriky zaštiťující problematiku automobilismu a jejím cílem je popsat shodnosti a rozdíly v obsahové nabídce, jakým způsobem je vedena, jaký prostor zaujímá, a jaký druh informací svým čtenářům předává. Práce se věnuje segmentaci prostoru na kvantifikovatelné proměnné a výsledky šetření podrobuje statistickým analýzám. Veškerá zjištění jsou prezentována prostřednictvím tabulek a grafů. Výsledkem je kvantitativní popis zvolených tématických celků, který popisuje tématické a prostorové rozčlenění automobilismu jako tématu na stránkách podobných oddělení historicky, vývojově i co se čtenářských základen týká naprosto odlišných deníků deníků. V závěru jsou zodpovězeny otázky na sezonalitu a prostor, který jednotlivé deníky motorismu věnují.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis deals with quantitative content analysis of topical rubrics of newspapers named above involving all releases in 2007. The analysis is focused just on rubrics conversant questions of automotive industry. Its goal is describe similarities and differences in content selections, how it is led along, what space is devoted to it and what kind of information gives to its readers. This thesis is devoted to segmentation of space on quantifiable parameters and outcomes of analysis are put through the statistic analysises . All the findings are presented through schemes and diagrams. An outcome is quantitative description of chosen topical units which describes topical and spatial zoning of automotive industry as a topic presented on pages of totally different newspapers regarding the historical background and different reader's bases. There are answered questions on seasonality and space devoted to motorism.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990012313070106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV