Show simple item record

Roald Dahl - odraz jeho životních zkušeností v jeho povídkách
dc.contributor.advisorHiggins, Bernadette
dc.creatorVladyková, Dagmar
dc.date.accessioned2017-03-17T10:15:17Z
dc.date.available2017-03-17T10:15:17Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2843
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je ve vybraných povídkách poukázat na četné společné rysy tvorby a života Roalda Dahla. Povídky jsou řazeny chronologicky podle autorových životních období, v práci stručně charakterizovaných. Analýza povídek naznačuje, do jaké míry jsou autobiografické. Podklady ke srovnání jsou čerpány z autorových autobiografií, Boy - Tales of Childhood, Going Solo, a biografie Roald Dahl z pera Jeremyho Treglowna. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to point out the many similar features of Roald Dahl's work and life. The short stories, in the thesis briefly characterised, are put into chronological order according to Roald Dahl's life periods. The analysis of the short stories suggests to which extent they are autobiographical. The author's autobiographies, Boy- Tales of Childhood, Going Solo and the biography Roald Dahl by Jeremy Treglown, are used as the basis of this parallelism. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRoald Dahl - the reflectoin of his life experience in his short storiesen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-26
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20513
dc.title.translatedRoald Dahl - odraz jeho životních zkušeností v jeho povídkáchcs_CZ
dc.contributor.refereeŽeníšek, Jakub
dc.identifier.aleph000519504
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - English Language - Secondary Teaching (combined subjects)en_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - anglický jazyk - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro střední školy v kombinacíchcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - anglický jazyk - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro střední školy v kombinacíchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - English Language - Secondary Teaching (combined subjects)en_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csHlavním cílem této práce je ve vybraných povídkách poukázat na četné společné rysy tvorby a života Roalda Dahla. Povídky jsou řazeny chronologicky podle autorových životních období, v práci stručně charakterizovaných. Analýza povídek naznačuje, do jaké míry jsou autobiografické. Podklady ke srovnání jsou čerpány z autorových autobiografií, Boy - Tales of Childhood, Going Solo, a biografie Roald Dahl z pera Jeremyho Treglowna. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe main goal of this thesis is to point out the many similar features of Roald Dahl's work and life. The short stories, in the thesis briefly characterised, are put into chronological order according to Roald Dahl's life periods. The analysis of the short stories suggests to which extent they are autobiographical. The author's autobiographies, Boy- Tales of Childhood, Going Solo and the biography Roald Dahl by Jeremy Treglown, are used as the basis of this parallelism. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV