Show simple item record

Staff assessment process in the infant shools
dc.contributor.advisorČerníková, Helena
dc.creatorFehérová, Miroslava
dc.date.accessioned2017-04-20T19:37:15Z
dc.date.available2017-04-20T19:37:15Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28346
dc.description.abstractZávěrečná práce se zabývá postupy při hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců a jejich motivací v podmínkách mateřských škol. Přináší informace o tom, jaké podoby a formy hodnocení jsou využívány, které metody hodnocení jsou nejčastěji voleny a jaká kriteria hodnocení vedení škol volí. Sleduje rozdíly v hodnocení pracovního výkonu pedagogů a ostatního personálu. Porovnává, zda se liší postupy hodnocení v jednotřídních mateřských školách a v mateřských školách s větším počtem tříd. Zjišťuje, jaké formy odměn může používat management k motivaci svých zaměstnanců a mimo jiné i možnosti využití benefitů v oblasti školství. Výzkumným šetřením byly ověřovány čtyři předpoklady: 1. Mezi hodnocením zaměstnanců v jednotřídních mateřských školách a hodnocením ve vícetřídních mateřských školách není rozdíl. 2. Většina mateřských škol má zpracovanou formalizovanou podobu hodnocení svých zaměstnanců. 3. Hodnocení zaměstnanců je zaměřeno hlavně na pedagogické pracovníky. 4. Benefity využívané mateřskými školami nemají motivační účinek.cs_CZ
dc.description.abstractThe graduation closing work provides analyse of the actual state of Human Resource Management, focused to the workman efficiency evaluation procedure in the infant schools. The mentioned analyse offers full information about the forms and methods of assessment, applied by the school management, which of them are more commonly used and which criteria are the base point of their application. The document observes the variety of assessments between pedagogic and administrative staff and compares the applied evaluating procedures between single class schools and multi class schools. The document also figures out the adequate forms of rewards, which could be applied by school management for staff motivation and possibilities for benefits implementation in the educational system. This research were checked four hypotheses: 1. There isn't a difference between staff assessment of single class schools and multi class schools. 2. Most of the infant schools have formalized methods for staff evaluation. 3. The staff assessment is focused generally on the pedagogic part of the staff. 4. Most of the infant schools don't have ability for implementation any benefits as direct motivation of their staff. Means of usage this benefits haven't an effect on staff motivation.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleHodnocení práce zaměstnanců v podmínkách mateřských školcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-26
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId82169
dc.title.translatedStaff assessment process in the infant shoolsen_US
dc.contributor.refereeHamerníková, Dana
dc.identifier.aleph001194106
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csZávěrečná práce se zabývá postupy při hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců a jejich motivací v podmínkách mateřských škol. Přináší informace o tom, jaké podoby a formy hodnocení jsou využívány, které metody hodnocení jsou nejčastěji voleny a jaká kriteria hodnocení vedení škol volí. Sleduje rozdíly v hodnocení pracovního výkonu pedagogů a ostatního personálu. Porovnává, zda se liší postupy hodnocení v jednotřídních mateřských školách a v mateřských školách s větším počtem tříd. Zjišťuje, jaké formy odměn může používat management k motivaci svých zaměstnanců a mimo jiné i možnosti využití benefitů v oblasti školství. Výzkumným šetřením byly ověřovány čtyři předpoklady: 1. Mezi hodnocením zaměstnanců v jednotřídních mateřských školách a hodnocením ve vícetřídních mateřských školách není rozdíl. 2. Většina mateřských škol má zpracovanou formalizovanou podobu hodnocení svých zaměstnanců. 3. Hodnocení zaměstnanců je zaměřeno hlavně na pedagogické pracovníky. 4. Benefity využívané mateřskými školami nemají motivační účinek.cs_CZ
uk.abstract.enThe graduation closing work provides analyse of the actual state of Human Resource Management, focused to the workman efficiency evaluation procedure in the infant schools. The mentioned analyse offers full information about the forms and methods of assessment, applied by the school management, which of them are more commonly used and which criteria are the base point of their application. The document observes the variety of assessments between pedagogic and administrative staff and compares the applied evaluating procedures between single class schools and multi class schools. The document also figures out the adequate forms of rewards, which could be applied by school management for staff motivation and possibilities for benefits implementation in the educational system. This research were checked four hypotheses: 1. There isn't a difference between staff assessment of single class schools and multi class schools. 2. Most of the infant schools have formalized methods for staff evaluation. 3. The staff assessment is focused generally on the pedagogic part of the staff. 4. Most of the infant schools don't have ability for implementation any benefits as direct motivation of their staff. Means of usage this benefits haven't an effect on staff motivation.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990011941060106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV