Show simple item record

Comprehensive rehabilitation of children with developmental dysphasia
dc.contributor.advisorDurdilová, Lucie
dc.creatorVáclová, Hana
dc.date.accessioned2017-04-20T19:16:36Z
dc.date.available2017-04-20T19:16:36Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28250
dc.description.abstractBakalářská práce Ucelená rehabilitace dětí s vývojovou dysfázií je zaměřena na formy rehabilitace pro děti s dysfázií. V teoretické části své práce se zabývám definicí a terminologií vývojové dysfázie, zmiňuji její symptomatologii a dále uvádím diferenciální diagnostiku dysfázie. Stěžejní částí práce je kapitola o ucelené rehabilitaci vývojové dysfázie, která pojednává o možných formách rehabilitace pro dysfatické děti. Podstatnou součástí této kapitoly je část věnující se rehabilitaci řeči. Praktickou část této práce tvoří dvě kasuistiky dětí s dysfázií. V závěru práce shrnuji a hodnotím poznatky, ke kterým jsem během zpracování tématu došla. Cílem práce je představit složky ucelené rehabilitace vývojové dysfázie a popsat rehabilitaci řeči u dětí s vývojovou dysfázií.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor work Comprehensive rehabilitation of children with developmental dysphasia is focused on forms of rehabilitation for children with dysphasia. In theoretical part I'm engage in define and terminology of the developmental dysphasia, I mention her symptomatology and differential diagnostic. The main part of the work is the chapter about comprehensive rehabilitation of developmental dysphasia, which deal with proper forms of rehabilitatin for children with dysphasia. Important part of this chapter is section about speech-language rehabillitation. Practical part include two casuistry of children with dysphasia. At the end of the work I resume and measure the information, that I gain during the work with the facts. The goal of this work is to introduce components of the comprehensive rehabilitation of developmental dysphasia and describe speech-language rehabilitation for children with developmental dysphasia.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleUcelená rehabilitace dětí s vývojovou dysfáziícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-01
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId87464
dc.title.translatedComprehensive rehabilitation of children with developmental dysphasiaen_US
dc.contributor.refereeHájková, Vanda
dc.identifier.aleph001451523
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Pedagogyen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Pedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce Ucelená rehabilitace dětí s vývojovou dysfázií je zaměřena na formy rehabilitace pro děti s dysfázií. V teoretické části své práce se zabývám definicí a terminologií vývojové dysfázie, zmiňuji její symptomatologii a dále uvádím diferenciální diagnostiku dysfázie. Stěžejní částí práce je kapitola o ucelené rehabilitaci vývojové dysfázie, která pojednává o možných formách rehabilitace pro dysfatické děti. Podstatnou součástí této kapitoly je část věnující se rehabilitaci řeči. Praktickou část této práce tvoří dvě kasuistiky dětí s dysfázií. V závěru práce shrnuji a hodnotím poznatky, ke kterým jsem během zpracování tématu došla. Cílem práce je představit složky ucelené rehabilitace vývojové dysfázie a popsat rehabilitaci řeči u dětí s vývojovou dysfázií.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor work Comprehensive rehabilitation of children with developmental dysphasia is focused on forms of rehabilitation for children with dysphasia. In theoretical part I'm engage in define and terminology of the developmental dysphasia, I mention her symptomatology and differential diagnostic. The main part of the work is the chapter about comprehensive rehabilitation of developmental dysphasia, which deal with proper forms of rehabilitatin for children with dysphasia. Important part of this chapter is section about speech-language rehabillitation. Practical part include two casuistry of children with dysphasia. At the end of the work I resume and measure the information, that I gain during the work with the facts. The goal of this work is to introduce components of the comprehensive rehabilitation of developmental dysphasia and describe speech-language rehabilitation for children with developmental dysphasia.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV