dc.contributor.advisor | Housarová, Blanka | |
dc.creator | Matušková, Klaudia | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T19:09:26Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T19:09:26Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/28219 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na diagnostiku slovní zásoby u dětí předškolního věku. Práci tvoří dvě stěžejní oblasti. Jedná se o část teoretickou, která shrnuje poznatky o diagnostice nejen speciálně pedagogické, ale i logopedické, slovní zásobě a jejím osvojování v předškolním věku. Dále je nastíněna problematika testování a testů. Praktická část představuje 24 vybraných zahraničních testů diagnostikujících slovní zásobu. Stěžejním testem je test - Comprehensive Receptive and Expressive Vocabulary Test. Cílem práce je deskripce parametrů testu na slovní zásobu pro podmínky české populace. KLÍČOVÁ SLOVA: Diagnostika, speciálně pedagogická diagnostika, logopedická diagnostika, slovní zásoba, vývoj řeči, testové materiály. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Bachelors work is intented on the word-stock diagnostics by preschool children. The work makes two fundamental domains. A theory part sum up knowledge about diagnostics not only special diagnostics, but also speech, the word-stock and her acquire in preschool age. In the next part is outlined problems testing and tests. A practical part represent 24 choice foreign tests diagnostic the word-stock. The fundamental test is test - Comprehensive Receptive and Expressive Vocabulary Test. Aim of work is descript parameters test of word-stock for conditions of Czech population. KEYWORDS: Diagnostics, special pedagogical diagnostics, speech diagnostics, the word-stock, speech development, tests materials. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Diagnostika slovní zásoby u dětí předškolního věku | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-10 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 88021 | |
dc.title.translated | Word-stock diagnostics by preschool children | en_US |
dc.contributor.referee | Strnadová, Iva | |
dc.identifier.aleph | 001466265 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce je zaměřena na diagnostiku slovní zásoby u dětí předškolního věku. Práci tvoří dvě stěžejní oblasti. Jedná se o část teoretickou, která shrnuje poznatky o diagnostice nejen speciálně pedagogické, ale i logopedické, slovní zásobě a jejím osvojování v předškolním věku. Dále je nastíněna problematika testování a testů. Praktická část představuje 24 vybraných zahraničních testů diagnostikujících slovní zásobu. Stěžejním testem je test - Comprehensive Receptive and Expressive Vocabulary Test. Cílem práce je deskripce parametrů testu na slovní zásobu pro podmínky české populace. KLÍČOVÁ SLOVA: Diagnostika, speciálně pedagogická diagnostika, logopedická diagnostika, slovní zásoba, vývoj řeči, testové materiály. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Bachelors work is intented on the word-stock diagnostics by preschool children. The work makes two fundamental domains. A theory part sum up knowledge about diagnostics not only special diagnostics, but also speech, the word-stock and her acquire in preschool age. In the next part is outlined problems testing and tests. A practical part represent 24 choice foreign tests diagnostic the word-stock. The fundamental test is test - Comprehensive Receptive and Expressive Vocabulary Test. Aim of work is descript parameters test of word-stock for conditions of Czech population. KEYWORDS: Diagnostics, special pedagogical diagnostics, speech diagnostics, the word-stock, speech development, tests materials. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014662650106986 | |