Zobrazit minimální záznam

Attitude to selected group adolescent girls to authority
dc.contributor.advisorKučírek, Jiří
dc.creatorCheníčková, Barbora
dc.date.accessioned2017-04-20T19:01:48Z
dc.date.available2017-04-20T19:01:48Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28185
dc.description.abstractBakalářská práce "Postoj vybrané skupiny dospívajících dívek k autoritě " pojednává o problematice autority v domově mládeže (dále také DM). První část práce je zaměřena na ucelenější pohled na tuto problematiku. Především věnuji pozornost výchovným působením vychovatele a rodičů. Dále se zaměřuji na osobnost a roli vychovatele v domově mládeže a na specifickou skupinu dívek v období dospívání. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření. Zaměřen byl zejména na skutečné i požadované vlastnosti vychovatele a jeho charakteristiky. Dále práce hodnotí subjektivní pohled dívek, jak podle nich vychovatel nejlépe autority docílí, jak získá důvěru, co vidí za ztrátou vychovatelovy autority a co si představují pod různými pojmy souvisejícími s autoritou.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is concerned with a problem of authority in boarding houses. The first part of the thesis is focusing on a comprehensive insight of this problem in connection with pedagogice influence of educator and parents, the personality and the role of educator. It also focuses on girls in the period of pubescence. The second part of the thesis is practical. Here we present the results of the research, which was conducted by questionnaire enquiry. The questionnaire was directed mainly on actual and required qualities of the educator and his/her characteristics. It also aims on the subjective girls perspective of how the educator could attain the authority in the best possible way and how he/she could gain the trust. Furthermore, it enquires the possible causes for loss of the authority and more generally it asks after different terms related to the concept of authority.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePostoj vybrané skupiny dospívajících dívek k autoritěcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-24
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId84061
dc.title.translatedAttitude to selected group adolescent girls to authorityen_US
dc.contributor.refereeMarádová, Eva
dc.identifier.aleph001382680
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Postoj vybrané skupiny dospívajících dívek k autoritě " pojednává o problematice autority v domově mládeže (dále také DM). První část práce je zaměřena na ucelenější pohled na tuto problematiku. Především věnuji pozornost výchovným působením vychovatele a rodičů. Dále se zaměřuji na osobnost a roli vychovatele v domově mládeže a na specifickou skupinu dívek v období dospívání. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření. Zaměřen byl zejména na skutečné i požadované vlastnosti vychovatele a jeho charakteristiky. Dále práce hodnotí subjektivní pohled dívek, jak podle nich vychovatel nejlépe autority docílí, jak získá důvěru, co vidí za ztrátou vychovatelovy autority a co si představují pod různými pojmy souvisejícími s autoritou.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is concerned with a problem of authority in boarding houses. The first part of the thesis is focusing on a comprehensive insight of this problem in connection with pedagogice influence of educator and parents, the personality and the role of educator. It also focuses on girls in the period of pubescence. The second part of the thesis is practical. Here we present the results of the research, which was conducted by questionnaire enquiry. The questionnaire was directed mainly on actual and required qualities of the educator and his/her characteristics. It also aims on the subjective girls perspective of how the educator could attain the authority in the best possible way and how he/she could gain the trust. Furthermore, it enquires the possible causes for loss of the authority and more generally it asks after different terms related to the concept of authority.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013826800106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV