Zobrazit minimální záznam

Most frequent problems of "flop" the high-jump practice in the school physical training
dc.contributor.advisorKašpar, Ladislav
dc.creatorVoštiňák, Radek
dc.date.accessioned2017-04-20T18:09:36Z
dc.date.available2017-04-20T18:09:36Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28001
dc.description.abstractCílem práce je zjistit, jaké se vyskytují nejčastější chyby při nácviku skoku vysokého na základních školách a pokusit se na názorných příkladech pomoci při jejich odstranění. Tato práce by měla sloužit jako pomůcka začínajících učitelů při trénování skoku vysokého. Průběžným testováním zjišťuji nejčastější chyby při tréninku skoku vysokého, konkrétně při stylu flop, na základní škole u vybrané skupiny žáků. Na základě tohoto testování sestavím žebříček nejčastějších chyb a pomocí speciálních cvičení se pokusím přispět při jejich odstranění. Při zpracování speciálních nápravných cvičení použiji kinogramy pro lepší názornost. Výsledky práce ukazují, že čím je lepší technika žáka na základní škole při skoku do výšky, tím je taky lepší jeho výkon. Při sestavování chyb jsem se zaměřil pouze na hlavní a pouhým okem viditelné chyby. Ve skutečnosti je chyb, které provádí skokan, daleko víc. Z výsledků mého testování dále můžu jednoznačně říct, že čím je student starší, tím je jeho maximální skočená výška vyšší. Ovšem, co jsem hlavně sledoval a co se projevilo je to, že čím jsou studenti starší, tím dělají méně chyb. To je známka jednak správného přístupu učitele a jednak správným plněním osnov, kde se věnuje atletice nemalá část.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine the most frequent mistakes at practice of the high-jump in the school physical training. My work try to help with mistakes elimination via demonstration. This study should serve as a help for beginning teachers at the high-jump practice. I will identify the most frequent mistakes at the high-jump practice by the continuous testing of the chozen group of students from the primary school, concretely at the "flop" style. Based on this test I'll put together the most frequent mistakes chart and I'll try to contribute to their elimination by the special training. I'll use kinograms in the process of corrective training for better clearness. The result of this study shows that the better technique of the students high-jump is, the better achievement has been reached. I focused only on general and explicit mistakes at the formation of the mistake chart. But in fact there are many more mistakes done by the jumper. From results of my testing I can say that the older student is, the maximum jump high is. But, what I mainly observed and what had proved was, that the older students are, the less mistakes they did. That is the mark of the teachers correct approach and the right syllabus performance, where the athletics takes no small interest.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleNejčastější problémy nácviku skoku vysokého "flopem" ve školní tělesné výchověcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-02
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId87603
dc.title.translatedMost frequent problems of "flop" the high-jump practice in the school physical trainingen_US
dc.contributor.refereeEngelthalerová, Zdeňka
dc.identifier.aleph001383493
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTechnická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání - Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineTechnical and Information Education Oriented at Education - Physical Education and Sport Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csTechnická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání - Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enTechnical and Information Education Oriented at Education - Physical Education and Sport Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem práce je zjistit, jaké se vyskytují nejčastější chyby při nácviku skoku vysokého na základních školách a pokusit se na názorných příkladech pomoci při jejich odstranění. Tato práce by měla sloužit jako pomůcka začínajících učitelů při trénování skoku vysokého. Průběžným testováním zjišťuji nejčastější chyby při tréninku skoku vysokého, konkrétně při stylu flop, na základní škole u vybrané skupiny žáků. Na základě tohoto testování sestavím žebříček nejčastějších chyb a pomocí speciálních cvičení se pokusím přispět při jejich odstranění. Při zpracování speciálních nápravných cvičení použiji kinogramy pro lepší názornost. Výsledky práce ukazují, že čím je lepší technika žáka na základní škole při skoku do výšky, tím je taky lepší jeho výkon. Při sestavování chyb jsem se zaměřil pouze na hlavní a pouhým okem viditelné chyby. Ve skutečnosti je chyb, které provádí skokan, daleko víc. Z výsledků mého testování dále můžu jednoznačně říct, že čím je student starší, tím je jeho maximální skočená výška vyšší. Ovšem, co jsem hlavně sledoval a co se projevilo je to, že čím jsou studenti starší, tím dělají méně chyb. To je známka jednak správného přístupu učitele a jednak správným plněním osnov, kde se věnuje atletice nemalá část.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this study is to determine the most frequent mistakes at practice of the high-jump in the school physical training. My work try to help with mistakes elimination via demonstration. This study should serve as a help for beginning teachers at the high-jump practice. I will identify the most frequent mistakes at the high-jump practice by the continuous testing of the chozen group of students from the primary school, concretely at the "flop" style. Based on this test I'll put together the most frequent mistakes chart and I'll try to contribute to their elimination by the special training. I'll use kinograms in the process of corrective training for better clearness. The result of this study shows that the better technique of the students high-jump is, the better achievement has been reached. I focused only on general and explicit mistakes at the formation of the mistake chart. But in fact there are many more mistakes done by the jumper. From results of my testing I can say that the older student is, the maximum jump high is. But, what I mainly observed and what had proved was, that the older students are, the less mistakes they did. That is the mark of the teachers correct approach and the right syllabus performance, where the athletics takes no small interest.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990013834930106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV