Show simple item record

"Draw me Something": Subject of Children Drawings
dc.contributor.advisorHazuková, Helena
dc.creatorBiskupová, Anna
dc.date.accessioned2017-04-20T18:06:21Z
dc.date.available2017-04-20T18:06:21Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/27989
dc.description.abstractTato bakalářská práce obsahuje shrnuté základní teoretické informace o činitelích - faktorech, ovlivňujících průběh dětského výtvarného projevu a podává čtenáři stručný přehled základních poznatků o dětském výtvarném projevu. Ve výzkumu v praktické části je cílem zjistit a popsat vliv změny a způsobu zadání úkolu na dětský projev - jak se bude měnit dětský výtvarný projev a jednotlivé pozorované jevy, při změně zadánÍ. Výsledky obou typů zadání mají podat infonnaci o tom, jak velký význam mají profesní kompetence učitelky MŠ v oblasti výtvarné výchovy. Klíčová slova Předškolní dítě, výtvarný projev, spontaneita, vedená aktivita, záměrné rozvíjení, faktory rozvoje, kompetence učitelkycs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesi s contains summarized information about basic theoretical factors - about factors that influence the children's creative expression and gives readers a brief overview of basic information about children's creative expression. The object of the practical part in this research is to identify and describe how will be influenced children's creative expression by the application of different styles of assignments- how will be changed children's artistic expression and observed phenomena in case of application of different styles of these assignments. The both results of these assignments should provide information about the importace of nursery teacher's professional competence in the field of artistic education. Keywords Pre-school children, creative expression, spontaneity, guided activity, deliberate development, factors of development, teacher's competenceen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleAktuální náměty kreseb předškoláků, realizovaných na výzvu "Nakresli mi něco!"cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-03
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId87714
dc.title.translated"Draw me Something": Subject of Children Drawingsen_US
dc.contributor.refereeRaudenský, Martin
dc.identifier.aleph001485784
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce obsahuje shrnuté základní teoretické informace o činitelích - faktorech, ovlivňujících průběh dětského výtvarného projevu a podává čtenáři stručný přehled základních poznatků o dětském výtvarném projevu. Ve výzkumu v praktické části je cílem zjistit a popsat vliv změny a způsobu zadání úkolu na dětský projev - jak se bude měnit dětský výtvarný projev a jednotlivé pozorované jevy, při změně zadánÍ. Výsledky obou typů zadání mají podat infonnaci o tom, jak velký význam mají profesní kompetence učitelky MŠ v oblasti výtvarné výchovy. Klíčová slova Předškolní dítě, výtvarný projev, spontaneita, vedená aktivita, záměrné rozvíjení, faktory rozvoje, kompetence učitelkycs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesi s contains summarized information about basic theoretical factors - about factors that influence the children's creative expression and gives readers a brief overview of basic information about children's creative expression. The object of the practical part in this research is to identify and describe how will be influenced children's creative expression by the application of different styles of assignments- how will be changed children's artistic expression and observed phenomena in case of application of different styles of these assignments. The both results of these assignments should provide information about the importace of nursery teacher's professional competence in the field of artistic education. Keywords Pre-school children, creative expression, spontaneity, guided activity, deliberate development, factors of development, teacher's competenceen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV