Zobrazit minimální záznam

The Picture of Czech Republic in the Magazine The Economist , with an Emphasis on the Czech EU Presidency
dc.contributor.advisorNěmcová Tejkalová, Alice
dc.creatorCoufalová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-20T16:34:09Z
dc.date.available2017-04-20T16:34:09Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/27567
dc.description.abstractBakalářská práce "Obraz České republiky v týdeníku The Economist, především s důrazem na české předsednictví v Radě Evropské unie" se zaměřuje na analýzu mediálního obrazu České republiky a hlavních aktérů samotných událostí v letech 2004 - 2009 ve významném mezinárodním periodiku. Pro zpracování dat byla použita kvalitativní analýza mediálních obsahů, kdy jednotlivé údaje byly kategorizovány a rozčleněny do tří rovin analýzy. První rovinu představuje analýza mediálního obrazu domácí politické situace v České republice. Následně je obraz České republiky studován v evropském kontextu, především s důrazem na její postavení v rámci Evropské unie. Poslední úrovní analýzy je obraz České republiky v mezinárodním měřítku. Zvláštní pozornost věnuje práce také analýze zpravodajských hodnot akcentovaných týdeníkem The Economist.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis The picture of the Czech Republic in the magazine The Economist, with an emphasis on the Czech EU Presidency focuses on the analysis of the media picture of the Czech Republic and its main actors on the events taking place in the period between 2004 and 2009. Qualitative analysis of media content was used for the treatment of data, being categorized and divided into three level of analysis. First level is represented by the analysis of the media picture of the national political situation in the Czech Republic. Subsequently the picture of the Czech Republic is presented at the European level, especially with an emphasis on the relation with the European Union. The last level of the study is the picture of the relationship of the Czech Republic and non-EU countries. It pays special attention to the analysis of the news values highlighted by The Economist.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleObraz České republiky v týdeníku The Economist , především s důrazem na české předsednictvícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-27
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId82120
dc.title.translatedThe Picture of Czech Republic in the Magazine The Economist , with an Emphasis on the Czech EU Presidencyen_US
dc.contributor.refereeTrunečková, Ludmila
dc.identifier.aleph001195006
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Obraz České republiky v týdeníku The Economist, především s důrazem na české předsednictví v Radě Evropské unie" se zaměřuje na analýzu mediálního obrazu České republiky a hlavních aktérů samotných událostí v letech 2004 - 2009 ve významném mezinárodním periodiku. Pro zpracování dat byla použita kvalitativní analýza mediálních obsahů, kdy jednotlivé údaje byly kategorizovány a rozčleněny do tří rovin analýzy. První rovinu představuje analýza mediálního obrazu domácí politické situace v České republice. Následně je obraz České republiky studován v evropském kontextu, především s důrazem na její postavení v rámci Evropské unie. Poslední úrovní analýzy je obraz České republiky v mezinárodním měřítku. Zvláštní pozornost věnuje práce také analýze zpravodajských hodnot akcentovaných týdeníkem The Economist.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis The picture of the Czech Republic in the magazine The Economist, with an emphasis on the Czech EU Presidency focuses on the analysis of the media picture of the Czech Republic and its main actors on the events taking place in the period between 2004 and 2009. Qualitative analysis of media content was used for the treatment of data, being categorized and divided into three level of analysis. First level is represented by the analysis of the media picture of the national political situation in the Czech Republic. Subsequently the picture of the Czech Republic is presented at the European level, especially with an emphasis on the relation with the European Union. The last level of the study is the picture of the relationship of the Czech Republic and non-EU countries. It pays special attention to the analysis of the news values highlighted by The Economist.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011950060106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV