Zobrazit minimální záznam

The consequence of children's reading and potentiality of its developement
dc.contributor.advisorKrykorková, Hana
dc.creatorKyptová, Jitka
dc.date.accessioned2017-04-20T15:13:13Z
dc.date.available2017-04-20T15:13:13Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/27259
dc.description.abstractPrezentovaná práce se zabývá vývojem, významem a formami podpory dětského čtenářství. V první části této práce popisuji širší podmínky pro čtenářství z hlediska knižního trhu a knihoven v období od osmdesátých let 20.století až po současnost. Další text je zaměřen na vliv četby pro rozvoj osobnosti a na otázky spojené s vlivem internetu na čtenářství. Nejširší část zahrnuje způsoby podpory dětského čtenářství z hlediska rodiny a školy spolu s konkrétními aktivitami na jeho podporu.cs_CZ
dc.description.abstractThe work presented deals with the development, meaning and forms of support for children's reading. First, I describe the conditions for a wider readership in terms of the book market and libraries during the eighties of the 20th century to the present. Another text focuses on the impact of reading for personal development and on issues related to the influence of the Internet on the reading. The widest section includes ways to promote children's reading in terms of family and school, along with specific activities to support this.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVýznam dětského čtenářství a možnosti jeho rozvíjenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-22
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId87910
dc.title.translatedThe consequence of children's reading and potentiality of its developementen_US
dc.contributor.refereeBorovičková, Zuzana
dc.identifier.aleph001559810
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPrezentovaná práce se zabývá vývojem, významem a formami podpory dětského čtenářství. V první části této práce popisuji širší podmínky pro čtenářství z hlediska knižního trhu a knihoven v období od osmdesátých let 20.století až po současnost. Další text je zaměřen na vliv četby pro rozvoj osobnosti a na otázky spojené s vlivem internetu na čtenářství. Nejširší část zahrnuje způsoby podpory dětského čtenářství z hlediska rodiny a školy spolu s konkrétními aktivitami na jeho podporu.cs_CZ
uk.abstract.enThe work presented deals with the development, meaning and forms of support for children's reading. First, I describe the conditions for a wider readership in terms of the book market and libraries during the eighties of the 20th century to the present. Another text focuses on the impact of reading for personal development and on issues related to the influence of the Internet on the reading. The widest section includes ways to promote children's reading in terms of family and school, along with specific activities to support this.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015598100106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV