Zobrazit minimální záznam

Primary school crisis plan
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorExnerová, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-20T15:11:49Z
dc.date.available2017-04-20T15:11:49Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/27252
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá krizovým plánem rizikového chování na základní škole. Pomocí krizového plánu škola řeší krizové situace, které mohou vzniknout v důsledku rizikového chování žáků. Bakalářská práce se sestává ze čtyř základních částí. První tři části jsou převážně teoretické. Věnují se obecnému vhledu do problematiky krizového plánování v oblasti rizikového chování žáků, roli pedagogů, samotné školy a dalších odborníků při naplňování krizového plánu. V neposlední řadě se věnují nástrojům, pomocí kterých škola může krizový plán uplatňovat. Čtvrtá část je věnována praktickému použití a tvorbě krizového plánu na základní škole. Součástí této práce je také ukázka zpracování vzorového krizového plánu vybrané krizové situace, grafická úprava je součástí příloh.cs_CZ
dc.description.abstractThe Bachelor's thesis outlines crisis plan of social negative situations that focuses on primary school. Schools should be able to resolve situations in consequence of abnormal behaviour, by the help of crisis plan. The Bachelor's thesis contains of four chapters. The first three chapters are focused on theoretical description of crisis planning, role of teachers, schools as the part of this issue. Also includes information about realization of crisis plan through the use of various tools and methods. The chapter four describes practical activity and creating of crisis plan for everyday use. Graphics are part of appendices.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleKrizový plán na základní školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-09
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75254
dc.title.translatedPrimary school crisis planen_US
dc.contributor.refereeVališová, Alena
dc.identifier.aleph001226962
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá krizovým plánem rizikového chování na základní škole. Pomocí krizového plánu škola řeší krizové situace, které mohou vzniknout v důsledku rizikového chování žáků. Bakalářská práce se sestává ze čtyř základních částí. První tři části jsou převážně teoretické. Věnují se obecnému vhledu do problematiky krizového plánování v oblasti rizikového chování žáků, roli pedagogů, samotné školy a dalších odborníků při naplňování krizového plánu. V neposlední řadě se věnují nástrojům, pomocí kterých škola může krizový plán uplatňovat. Čtvrtá část je věnována praktickému použití a tvorbě krizového plánu na základní škole. Součástí této práce je také ukázka zpracování vzorového krizového plánu vybrané krizové situace, grafická úprava je součástí příloh.cs_CZ
uk.abstract.enThe Bachelor's thesis outlines crisis plan of social negative situations that focuses on primary school. Schools should be able to resolve situations in consequence of abnormal behaviour, by the help of crisis plan. The Bachelor's thesis contains of four chapters. The first three chapters are focused on theoretical description of crisis planning, role of teachers, schools as the part of this issue. Also includes information about realization of crisis plan through the use of various tools and methods. The chapter four describes practical activity and creating of crisis plan for everyday use. Graphics are part of appendices.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012269620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV