Show simple item record

Language analysis of TV programmes 168 hodin and Střepiny
dc.contributor.advisorČmejrková, Světla
dc.creatorGeršáková, Jana
dc.date.accessioned2017-04-20T15:01:24Z
dc.date.available2017-04-20T15:01:24Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/27219
dc.description.abstractTato bakalářská práce obsahuje srovnání televizních publicistických pořadů 168 hodin a Střepiny. Sleduje jazykovou úpravu a výběr jazykových prostředků v analogických pořadech dvou konkurenčních televizí, veřejnoprávní a komerční. Práce ukazuje, jak je v obou pořadech využita česká slovní zásoba a jakými různými prostředky redakce dosahují zaujetí diváka.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis contains comparison of publicistic programmes, "168 hodin" and "Střepiny". It analyses the language arrangement and the language choice in two similar programmes of two rival TV companies, a public and a private one. The thesis show how the Czech vocabulary is used in both broadcasts and what various language tools are used by the editors to attract a spectator.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleJazyková analýza televizních pořadů 168 hodin a Střepinycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-15
dc.description.departmentInstitute of Czech Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav bohemistických studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75890
dc.title.translatedLanguage analysis of TV programmes 168 hodin and Střepinyen_US
dc.contributor.refereeHrdlička, Milan
dc.identifier.aleph001130631
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineČeština pro cizincecs_CZ
thesis.degree.disciplineCzech for Non-Native Speakersen_US
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
thesis.degree.programPhilologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeština pro cizincecs_CZ
uk.degree-discipline.enCzech for Non-Native Speakersen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce obsahuje srovnání televizních publicistických pořadů 168 hodin a Střepiny. Sleduje jazykovou úpravu a výběr jazykových prostředků v analogických pořadech dvou konkurenčních televizí, veřejnoprávní a komerční. Práce ukazuje, jak je v obou pořadech využita česká slovní zásoba a jakými různými prostředky redakce dosahují zaujetí diváka.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis contains comparison of publicistic programmes, "168 hodin" and "Střepiny". It analyses the language arrangement and the language choice in two similar programmes of two rival TV companies, a public and a private one. The thesis show how the Czech vocabulary is used in both broadcasts and what various language tools are used by the editors to attract a spectator.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav bohemistických studiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV