dc.contributor.advisor | Kropáčková, Jana | |
dc.creator | Bečková, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T09:46:10Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T09:46:10Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/2688 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je věnována problematice nepravidelné docházky dětí 3-4 letých do mateřské školy, k níž přistupuje s ohledem na základní psychické potřeby dítěte. Zabývá se vývojem rodiny a vztahem společnosti k dítěti, vývojem mateřské školy a její výchovně vzdělávací a sociální funkce. Mapuje názory rodičovské a pedagogické veřejnosti na tento typ docházky, pojmenovává její pozitivní i negativní aspekty a uvádí je do společenských a pedagogických souvislostí Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with irregular attendance at a nursery school. It is concentrated on children between the ages o f 3 and 4 considering basic psychological needs o f the children. The object o f the thesis is also a family development, relationship between the society and the child as well as the nursery school development and its educational and social function. It brings parents and teachers' opinions o f this kind o f education, describes its positive and negative aspects and shows them in a social and pedagogical context. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Uspokojování potřeb dítěte v kontextu dnešní rodiny a mateřské školy v souvislosti s nepravidelnou docházkou | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-01-20 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 20469 | |
dc.title.translated | Meeting the Needs of Children in the Context of Today?s Family and Nursery Schools in connection with Irregular Attendance | en_US |
dc.contributor.referee | Opravilová, Eva | |
dc.identifier.aleph | 000395562 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce je věnována problematice nepravidelné docházky dětí 3-4 letých do mateřské školy, k níž přistupuje s ohledem na základní psychické potřeby dítěte. Zabývá se vývojem rodiny a vztahem společnosti k dítěti, vývojem mateřské školy a její výchovně vzdělávací a sociální funkce. Mapuje názory rodičovské a pedagogické veřejnosti na tento typ docházky, pojmenovává její pozitivní i negativní aspekty a uvádí je do společenských a pedagogických souvislostí Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with irregular attendance at a nursery school. It is concentrated on children between the ages o f 3 and 4 considering basic psychological needs o f the children. The object o f the thesis is also a family development, relationship between the society and the child as well as the nursery school development and its educational and social function. It brings parents and teachers' opinions o f this kind o f education, describes its positive and negative aspects and shows them in a social and pedagogical context. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |