Show simple item record

Media education in the Czech Republic and The United Kingdom : a comparation of the approaches
dc.contributor.advisorWolák, Radim
dc.creatorKašpárková, Lenka
dc.date.accessioned2017-04-20T13:37:54Z
dc.date.available2017-04-20T13:37:54Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/26888
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je porovnání vybraných oblastí mediální výchovy v České republice a Velké Británii. Práce se zaměřuje na vymezení teoretického rámce mediální výchovy, uvádí definice mediální gramotnosti a mediální výchovy, přibližuje různé přístupy k realizaci mediální výchovy a její historický vývoj v České republice a Velké Británii. Práce má komparativní charakter. Porovnání je provedeno v následujících oblastech: postavení mediální gramotnosti v národních kurikulárních dokumentech, vzdělávání a školení pedagogů, instituce, které se zabývají mediální výchovou, vzdělávací aktivy a iniciativy ze strany médií.cs_CZ
dc.description.abstractThe main goal of the diploma thesis is a comparison of chosen areas of media education in the Czech Republic and Great Britain. The work is focused on determination of theoretical framework of media education. It states definitions of media literacy and media education, and presents different approaches to media education implementation and its historical development in CR and GB. The nature of the thesis is comparative. The comparison is made in specific areas: media education in the national curriculum, education and teacher's training, the institutions which focus on media education, educational activities and media industry initiatives.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleMediální výchova v České republice a Velké Británii : porovnání přístupůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-24
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId87178
dc.title.translatedMedia education in the Czech Republic and The United Kingdom : a comparation of the approachesen_US
dc.contributor.refereeJirák, Jan
dc.identifier.aleph001284654
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csHlavním cílem diplomové práce je porovnání vybraných oblastí mediální výchovy v České republice a Velké Británii. Práce se zaměřuje na vymezení teoretického rámce mediální výchovy, uvádí definice mediální gramotnosti a mediální výchovy, přibližuje různé přístupy k realizaci mediální výchovy a její historický vývoj v České republice a Velké Británii. Práce má komparativní charakter. Porovnání je provedeno v následujících oblastech: postavení mediální gramotnosti v národních kurikulárních dokumentech, vzdělávání a školení pedagogů, instituce, které se zabývají mediální výchovou, vzdělávací aktivy a iniciativy ze strany médií.cs_CZ
uk.abstract.enThe main goal of the diploma thesis is a comparison of chosen areas of media education in the Czech Republic and Great Britain. The work is focused on determination of theoretical framework of media education. It states definitions of media literacy and media education, and presents different approaches to media education implementation and its historical development in CR and GB. The nature of the thesis is comparative. The comparison is made in specific areas: media education in the national curriculum, education and teacher's training, the institutions which focus on media education, educational activities and media industry initiatives.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990012846540106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV