Zobrazit minimální záznam

Sobo Marias
dc.contributor.advisorKofroň, Jan
dc.creatorSobotka, Petr
dc.date.accessioned2017-04-20T13:33:19Z
dc.date.available2017-04-20T13:33:19Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/26868
dc.description.abstractCílem práce je softwarový projekt licitovaného mariáše. Jedná se o počítačovou hru pro jednoho uživatele se dvěma hráči, které ovládá počítač za použití algoritmů simulujících chování lidského hráče, nebo pro tři uživatele po síti pomocí TCP socket. V písemné části práce je popsán vývoj aplikace od analýzy, výběru vhodných technologií, návrhu až po podrobné zdokumentování projektu z uživatelského i programátorského hlediska. Součástí je i souhrn pravidel licitovaného mariáše, které jsou v této hře aplikovány. Program je napsán v C++ za použití knihovny SDL.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this work is a software project of Whist. It is a computer game for one user against two players, which are managed by the computer using algorithms simulating the behaviour of a human player, or for three users playing over network with the help of TCP sockets. In the written part of work there is described the evolution of application from the analysis, used technologies, design to the detailed documentation from both the user's and programmer's point of view. Also included is the overview of the rules of Whist which are used in this game. The program is written in C++ using the library SDL.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleSobo Mariášcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-15
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId49320
dc.title.translatedSobo Mariasen_US
dc.contributor.refereeMalohlava, Michal
dc.identifier.aleph001200843
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem práce je softwarový projekt licitovaného mariáše. Jedná se o počítačovou hru pro jednoho uživatele se dvěma hráči, které ovládá počítač za použití algoritmů simulujících chování lidského hráče, nebo pro tři uživatele po síti pomocí TCP socket. V písemné části práce je popsán vývoj aplikace od analýzy, výběru vhodných technologií, návrhu až po podrobné zdokumentování projektu z uživatelského i programátorského hlediska. Součástí je i souhrn pravidel licitovaného mariáše, které jsou v této hře aplikovány. Program je napsán v C++ za použití knihovny SDL.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this work is a software project of Whist. It is a computer game for one user against two players, which are managed by the computer using algorithms simulating the behaviour of a human player, or for three users playing over network with the help of TCP sockets. In the written part of work there is described the evolution of application from the analysis, used technologies, design to the detailed documentation from both the user's and programmer's point of view. Also included is the overview of the rules of Whist which are used in this game. The program is written in C++ using the library SDL.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990012008430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV