Zobrazit minimální záznam

The Atmosphere of the Classroom
dc.contributor.advisorLinková, Marie
dc.creatorDytrychová, Eva
dc.date.accessioned2017-03-17T09:45:31Z
dc.date.available2017-03-17T09:45:31Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2685
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se zaměřila na utváření sociálního klimatu ve druhé třídě Základní školy v Habrech. Těžištěm mé práce jsou sociální vztahy ve třídě. Teoretická část je orientována na stručnou charakteristiku žáka mladšího školního věku, na vznik a vývoj sociálních rolí žáků a vztah rodiny ke klimatu třídy. V praktické části jsem navrhla postup k vytváření pozitivních vztahů ve druhé třídě ZS. Zachytila jsem vznik rolí a rodinný vliv na klima ve třídě. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis dissertation is focused on a formation of the social clime in the second grade of the elementary school in Habry. Especially, I paid attention to the social interactions in the class. The theoretic part covers with a brief description of schoolchildren in the age from seven to nine, a formation and a development of pupils" roles in the class and an influence of families on the class climate. The practical part includes the propsal how to improve the social relationships in the second grade of the elementary school. In particular, I concentrated on the formation of the social roles and the relation between family and the clime in the class. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKlima ve školní tříděcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-19
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20429
dc.title.translatedThe Atmosphere of the Classroomen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph000395709
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci jsem se zaměřila na utváření sociálního klimatu ve druhé třídě Základní školy v Habrech. Těžištěm mé práce jsou sociální vztahy ve třídě. Teoretická část je orientována na stručnou charakteristiku žáka mladšího školního věku, na vznik a vývoj sociálních rolí žáků a vztah rodiny ke klimatu třídy. V praktické části jsem navrhla postup k vytváření pozitivních vztahů ve druhé třídě ZS. Zachytila jsem vznik rolí a rodinný vliv na klima ve třídě. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis dissertation is focused on a formation of the social clime in the second grade of the elementary school in Habry. Especially, I paid attention to the social interactions in the class. The theoretic part covers with a brief description of schoolchildren in the age from seven to nine, a formation and a development of pupils" roles in the class and an influence of families on the class climate. The practical part includes the propsal how to improve the social relationships in the second grade of the elementary school. In particular, I concentrated on the formation of the social roles and the relation between family and the clime in the class. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990003957090106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV