Zobrazit minimální záznam

Environmental Education in the Lower Grades of Primary Schools - A Recycling Project
dc.contributor.advisorZiegler, Václav
dc.creatorChromková, Dagmar
dc.date.accessioned2019-02-19T09:42:56Z
dc.date.available2019-02-19T09:42:56Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2680
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na environmentálni výchovu a vzdělávání na 1. stupni základní školy. Měla by přispět к řešení problému, jak zařadit environmentálni výchovu do výukového procesu. Práce předkládá popis projektu zaměřeného na výrobu a recyklaci surovin uskutečněného v průběhu dvou let ve dvou pátých třídách. Závěrem lze říci že jedním z efektivních způsobů integrace environmentálni výchovy a vzdělávání na 1. stupni je projektová metoda a práce podle kritického myšlení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is focused on environmental education and training on primary school. It should contribute to problem solving how to include environmental education in educational process on primary school. The thesis deals with the description of the project, which is focused on production and materials recycling. The pupils from fifth classes have successfully realized this project during two years. In conclusion it is possible to say that one of the most effective way, how to integrate environmental education and training on primary school is the project method and work with critical thinking method. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleEnvironmentální výchova na I. stupni ZŠ - projekt recyklacecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-24
dc.description.departmentKatedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20527
dc.title.translatedEnvironmental Education in the Lower Grades of Primary Schools - A Recycling Projecten_US
dc.contributor.refereeLangrová, Jana
dc.identifier.aleph000519290
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce je zaměřena na environmentálni výchovu a vzdělávání na 1. stupni základní školy. Měla by přispět к řešení problému, jak zařadit environmentálni výchovu do výukového procesu. Práce předkládá popis projektu zaměřeného na výrobu a recyklaci surovin uskutečněného v průběhu dvou let ve dvou pátých třídách. Závěrem lze říci že jedním z efektivních způsobů integrace environmentálni výchovy a vzdělávání na 1. stupni je projektová metoda a práce podle kritického myšlení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is focused on environmental education and training on primary school. It should contribute to problem solving how to include environmental education in educational process on primary school. The thesis deals with the description of the project, which is focused on production and materials recycling. The pupils from fifth classes have successfully realized this project during two years. In conclusion it is possible to say that one of the most effective way, how to integrate environmental education and training on primary school is the project method and work with critical thinking method. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
thesis.grade.code1
dc.identifier.lisID990005192900106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV