Show simple item record

Conditions for the integration of the physically handicapped pupils into primary school
dc.contributor.advisorSvatoš, Jan
dc.creatorFujerová, Iveta
dc.date.accessioned2017-04-20T13:14:04Z
dc.date.available2017-04-20T13:14:04Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/26779
dc.description.abstractSmyslem bakalářské práce je přiblížit čtenářům podmínky potřebné k úspěšné integraci tělesně postiženého žáka do prvního stupně základní školy. V práci byly použity dvě metody výzkumu. První metoda byla řízený rozhovor a druhá pozorování. Na konci této práce bychom měli dostat odpověď na základní cíl naší práce. Tímto cílem je zjištění vlivu integrace přímo na integrované tělesně postižené žáky. Jestli je pro ně přínosem či nikoli. Jako zkoumaný subjekt jsme vybrali základní školu Březenecká v Chomutově, která integraci provádí. Práce může dobře posloužit jako inspirace pro základní školy, které integraci zvažují. Může také pomoci laické veřejnosti trochu proniknout do problematiky tělesně postižených jedinců a uvědomit si, že to jsou lidé jako všichni ostatní.cs_CZ
dc.description.abstractThe meaning of the bachelor's thesis is to outline the conditions needed for successful integration of physically handicapped pupil into primary school. Two research methods were used in this thesis. The first method was a governed interview and the second one was observation. At the end of this thesis we should get the answer of the basic thesis' goal. This goal is a finding of the integration's influence upon integrated physically handicapped pupils, if it is contributing for them or not. As an examined subject we chose a primary school Březenecká which is realizing the integration. The thesis can be useful as an inspiration for elementary schools which are considering the integration. It can also help laymen to penetrate into the physically handicapped people's problems and realize that they are humans as well as everybody else.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePodmínky pro integraci tělesně postižených žáků do prvního stupně základní školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-25
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70233
dc.title.translatedConditions for the integration of the physically handicapped pupils into primary schoolen_US
dc.contributor.refereeMojžíšová, Jarmila
dc.identifier.aleph002096728
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csSmyslem bakalářské práce je přiblížit čtenářům podmínky potřebné k úspěšné integraci tělesně postiženého žáka do prvního stupně základní školy. V práci byly použity dvě metody výzkumu. První metoda byla řízený rozhovor a druhá pozorování. Na konci této práce bychom měli dostat odpověď na základní cíl naší práce. Tímto cílem je zjištění vlivu integrace přímo na integrované tělesně postižené žáky. Jestli je pro ně přínosem či nikoli. Jako zkoumaný subjekt jsme vybrali základní školu Březenecká v Chomutově, která integraci provádí. Práce může dobře posloužit jako inspirace pro základní školy, které integraci zvažují. Může také pomoci laické veřejnosti trochu proniknout do problematiky tělesně postižených jedinců a uvědomit si, že to jsou lidé jako všichni ostatní.cs_CZ
uk.abstract.enThe meaning of the bachelor's thesis is to outline the conditions needed for successful integration of physically handicapped pupil into primary school. Two research methods were used in this thesis. The first method was a governed interview and the second one was observation. At the end of this thesis we should get the answer of the basic thesis' goal. This goal is a finding of the integration's influence upon integrated physically handicapped pupils, if it is contributing for them or not. As an examined subject we chose a primary school Březenecká which is realizing the integration. The thesis can be useful as an inspiration for elementary schools which are considering the integration. It can also help laymen to penetrate into the physically handicapped people's problems and realize that they are humans as well as everybody else.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV