Zobrazit minimální záznam

How Advertisements Influence Self-Perception: A Gender Perspective
dc.contributor.advisorPavlík, Petr
dc.creatorVránková, Ivana
dc.date.accessioned2020-08-26T12:39:43Z
dc.date.available2020-08-26T12:39:43Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/26742
dc.description.abstractBakalářská práce "Jak reklama ovlivňuje představu sebe sama: Genderová perspektiva" pojednává o problematice prezentace žen v reklamách. V teoretické části práce upozorňuji na vliv masových médiích ve společnosti a uvádím teorie, které se k tématu gender a reklama bezprostředně vztahují. V empirické části práce se pokouším propojit teorii s praxí. Analyzuji polostrukturované rozhovory a ukazuji, jak respondenti a respondentky vnímají obraz femininitu v reklamách. Dále ukazuji, jaký má reklama vliv na pojetí sebe sama. Přesněji řečeno ukazuji, jak respondenti vnímají ideál krásy, předkládaný reklamou, a jak se s ním osobně vypořádávají. Tato práce je nástinem toho, jakým způsobem reklama svými stereotypními obrazy ideálního ženství a mužství zasahuje do každodenních životů skutečných mužů a žencs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "How advertising affects self-image: Gender perspective" deals with problems of women's presentation in advertisements. The theoretical part points out the impact of mass media in society and it is supported by gender theories concerning adverising. The empirical part links theory with practice through analysis of semi-structured dialogues. I am searching for how respondents perceive image of feminity in advertisement, how big influent advertisement has on self image, in brief, how respondents perceive beauty myth served by advertisement and how they personally deal with it. This thesis try to show how advertisement by its stereotype's images of feminity and masculinity changed everyday life of real male and female.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectgendercs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectideál krásycs_CZ
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectgenderen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectbeauty mythen_US
dc.titleJak reklama ovlivňuje představu sebe sama: genderová perspektivacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-22
dc.description.departmentDepartment of Gender Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra genderových studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId71896
dc.title.translatedHow Advertisements Influence Self-Perception: A Gender Perspectiveen_US
dc.contributor.refereeSynek, Stanislav
dc.identifier.aleph001122781
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineLiberal Arts and Humanitiesen_US
thesis.degree.disciplineStudium humanitní vzdělanostics_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra genderových studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Gender Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudium humanitní vzdělanostics_CZ
uk.degree-discipline.enLiberal Arts and Humanitiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Jak reklama ovlivňuje představu sebe sama: Genderová perspektiva" pojednává o problematice prezentace žen v reklamách. V teoretické části práce upozorňuji na vliv masových médiích ve společnosti a uvádím teorie, které se k tématu gender a reklama bezprostředně vztahují. V empirické části práce se pokouším propojit teorii s praxí. Analyzuji polostrukturované rozhovory a ukazuji, jak respondenti a respondentky vnímají obraz femininitu v reklamách. Dále ukazuji, jaký má reklama vliv na pojetí sebe sama. Přesněji řečeno ukazuji, jak respondenti vnímají ideál krásy, předkládaný reklamou, a jak se s ním osobně vypořádávají. Tato práce je nástinem toho, jakým způsobem reklama svými stereotypními obrazy ideálního ženství a mužství zasahuje do každodenních životů skutečných mužů a žencs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "How advertising affects self-image: Gender perspective" deals with problems of women's presentation in advertisements. The theoretical part points out the impact of mass media in society and it is supported by gender theories concerning adverising. The empirical part links theory with practice through analysis of semi-structured dialogues. I am searching for how respondents perceive image of feminity in advertisement, how big influent advertisement has on self image, in brief, how respondents perceive beauty myth served by advertisement and how they personally deal with it. This thesis try to show how advertisement by its stereotype's images of feminity and masculinity changed everyday life of real male and female.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra genderových studiícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990011227810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV