Show simple item record

Cooperative Education at a School
dc.contributor.advisorTomková, Anna
dc.creatorTomsová, Marie
dc.date.accessioned2017-03-17T09:34:30Z
dc.date.available2017-03-17T09:34:30Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2639
dc.description.abstractTéma této práce je kooperativní vyučování jako prostředek k získávání klíčových kompetencí. V teoretické části se zabývám vymezením kooperativního učení, jeho znaků, principů, rolí učitele a žáka, hodnocením. Praktická část je akčním výzkumem variant vyučovacích jednotek s využitím spolupráce v malotřídní škole. klíčové kompetence kooperace pravidla hodnocení kooperativní vyučování Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of this paper is cooperative learning and teaching. It means to obtain the key competences. In the first part I go into the cooperative learning, its principles, the role of the pupil and teacher, evaluation. In the second part I go into the variants of cooperative lessons in the smallclass school. key competences cooperation rules evaluation cooperative lessons Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKooperativní vyučování na malotřídní školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20499
dc.title.translatedCooperative Education at a Schoolen_US
dc.contributor.refereeHejlová, Helena
dc.identifier.aleph000395875
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTéma této práce je kooperativní vyučování jako prostředek k získávání klíčových kompetencí. V teoretické části se zabývám vymezením kooperativního učení, jeho znaků, principů, rolí učitele a žáka, hodnocením. Praktická část je akčním výzkumem variant vyučovacích jednotek s využitím spolupráce v malotřídní škole. klíčové kompetence kooperace pravidla hodnocení kooperativní vyučování Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of this paper is cooperative learning and teaching. It means to obtain the key competences. In the first part I go into the cooperative learning, its principles, the role of the pupil and teacher, evaluation. In the second part I go into the variants of cooperative lessons in the smallclass school. key competences cooperation rules evaluation cooperative lessons Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990003958750106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV