dc.contributor.advisor | Mužík, Jaroslav | |
dc.creator | Egerová, Dana | |
dc.date.accessioned | 2018-10-29T21:26:24Z | |
dc.date.available | 2018-10-29T21:26:24Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/26046 | |
dc.description.abstract | Předložená disertační práce se zabývá problematikou e-Iearningu specificky ve vzdělávání pracovníků v malých a středních podnicích se zdůrazněním andragogického pohledu. Jejím cílem je identifikovat faktory ovlivňující efektivnost e-Iearningu ve vzdělávání pracovníků v malých a středních podnicích a následně formulovat doporučení, která povedou kjeho efektivnímu využití z hlediska vzdělávání dospělých. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů souvisejících se zkoumanou problematikou. Vymezeny jsou pojmy e-Iearning, jeho formy, výhody a nevýhody. Pozornost je věnována teoretickými východiskům e-Iearningu a objasnční pojmu efektivnost e-Iearningu. Obsahem teoretické části je rovněž vymezení pojmu malý a střední podnik, charakteristika současného stavu a přístupu malých a středních podniků ke vzdělávání a deskripce současného stavu využití e-Iearningu v malých a středních podnicích. Empirická část představuje vlastní výzkumnou část disertační práce a tvoří její stěžejní část. Tato část obsahuje výzkumné Delphi šetření, deskriptivní případové studie a exploratorní případovou studii. Výzkumné Delphi šetření se zaměřuje na identifikaci faktorů, které jsou klíčové z hlediska jejich vlivu na efektivnost e-Iearningu. Prostřednictvím deskriptivních případových studií jsou popsány příklady úspěšných... | cs_CZ |
dc.description.abstract | The presented dissertation thesis deals with the topic of e-learning, specifically aiming at employee training in small and medium sized enterprises as seen from the andragogical point of view. Its main focus is to identify the factors influencing the effectiveness of e-learning meant for employees in small and medium sized enterprises and then to formulate recommendations how to make e-learning an effective to01 in adu1t education. The theoretical part focuses on defining some basic terms relating to the relevant problems. Terms as e-learning, its forms, advantages and disadvantages are defined here. Special attention is paid to the theoretical background of e-learning and here the term of e-1earning effectiveness is clarified as well. The theoretical part also contains definitions of such terms as small and medium sized enterprises, the characteristics of the existing situation and the attitude of small and medium sized enterprises to employee training and the description of how the method of e-learning is applied in small and medium-sized enterprises. The empirical part represents the research core of the dissertation thesis. This part contains the Delphi inquiry based - research, descriptive case studies and an exploratory case study. The Delphi inquiry - based research aims at identifying the factors... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Analýza efektivních implementací e-learningu pro vzdělávání pracovníků v malých a středních podnicích | cs_CZ |
dc.type | dizertační práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-05-12 | |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 84970 | |
dc.title.translated | Analysis of effective implementations of e-learning into employee training in small and medium enterprises | en_US |
dc.contributor.referee | Veteška, Jaroslav | |
dc.contributor.referee | Poulová, Petra | |
dc.identifier.aleph | 001230486 | |
thesis.degree.name | Ph.D. | |
thesis.degree.level | doktorské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Andragogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | dizertační práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Prospěl/a | cs_CZ |
thesis.grade.en | Pass | en_US |
uk.abstract.cs | Předložená disertační práce se zabývá problematikou e-Iearningu specificky ve vzdělávání pracovníků v malých a středních podnicích se zdůrazněním andragogického pohledu. Jejím cílem je identifikovat faktory ovlivňující efektivnost e-Iearningu ve vzdělávání pracovníků v malých a středních podnicích a následně formulovat doporučení, která povedou kjeho efektivnímu využití z hlediska vzdělávání dospělých. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů souvisejících se zkoumanou problematikou. Vymezeny jsou pojmy e-Iearning, jeho formy, výhody a nevýhody. Pozornost je věnována teoretickými východiskům e-Iearningu a objasnční pojmu efektivnost e-Iearningu. Obsahem teoretické části je rovněž vymezení pojmu malý a střední podnik, charakteristika současného stavu a přístupu malých a středních podniků ke vzdělávání a deskripce současného stavu využití e-Iearningu v malých a středních podnicích. Empirická část představuje vlastní výzkumnou část disertační práce a tvoří její stěžejní část. Tato část obsahuje výzkumné Delphi šetření, deskriptivní případové studie a exploratorní případovou studii. Výzkumné Delphi šetření se zaměřuje na identifikaci faktorů, které jsou klíčové z hlediska jejich vlivu na efektivnost e-Iearningu. Prostřednictvím deskriptivních případových studií jsou popsány příklady úspěšných... | cs_CZ |
uk.abstract.en | The presented dissertation thesis deals with the topic of e-learning, specifically aiming at employee training in small and medium sized enterprises as seen from the andragogical point of view. Its main focus is to identify the factors influencing the effectiveness of e-learning meant for employees in small and medium sized enterprises and then to formulate recommendations how to make e-learning an effective to01 in adu1t education. The theoretical part focuses on defining some basic terms relating to the relevant problems. Terms as e-learning, its forms, advantages and disadvantages are defined here. Special attention is paid to the theoretical background of e-learning and here the term of e-1earning effectiveness is clarified as well. The theoretical part also contains definitions of such terms as small and medium sized enterprises, the characteristics of the existing situation and the attitude of small and medium sized enterprises to employee training and the description of how the method of e-learning is applied in small and medium-sized enterprises. The empirical part represents the research core of the dissertation thesis. This part contains the Delphi inquiry based - research, descriptive case studies and an exploratory case study. The Delphi inquiry - based research aims at identifying the factors... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
thesis.grade.code | P | |
dc.identifier.lisID | 990012304860106986 | |