Show simple item record

Systematic education in an organisation: the system of education in the company Siemens kolejová vozidla s.r.o.
dc.contributor.advisorTureckiová, Michaela
dc.creatorMayer, Jan
dc.date.accessioned2017-04-20T09:40:33Z
dc.date.available2017-04-20T09:40:33Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25842
dc.description.abstractÚstředním tématem práce je pojem "systematické vzdělávání v organizaci", který je v prvních kapitolách rozebírán nejprve teoreticky. Důraz je kladen na osvětlení tohoto pojmu a přiblížení jeho významu, přičemž autor využívá komparace odborné literatury a srovnává tak vzájemně pohledy různých autorů. Navazující kapitoly se pak zabývají teoretickým popisem jednotlivých fází cyklu systematického vzdělávání v organizaci a jsou v nich dále přibližovány související odborné termíny především z oblasti psychologie, andragogiky a personálního řízení. Ve své druhé polovině (od kapitoly 7) se práce zabývá konkrétní podobou systematického vzdělávání v organizaci ve společnosti Siemens Kolejová vozidla s.r.o. a zachovává přitom stejný výkladový rámec, jako v části teoretické. To znamená, že čtenáři postupně přibližuje praktickou podobu systematického vzdělávání včetně jeho jednotlivých fází tak, jak je fakticky ve společnosti implementováno. Na teoretickém pozadí tak vzniká analýza systému fungujícího v praxi, čehož autor v jedenácté kapitole využívá k identifikaci silných a slabých stránek systému vzdělávání ve výše uvedené organizaci.cs_CZ
dc.description.abstractThe central issue of this diploma thesis is the term "systematic education in an organization" which is first dealt with on theoretical level in the first chapters of the thesis. Particular emphasis is laid on the explanation of the term and a closer approximation of its meaning. The thesis compares various sources of related literature and the views of individual authors. In the subsequent chapters, individual steps of the cycle of systematic education in an organization are described and related technical terms, particularly from the fields of psychology, andragogy and human resources management, are explained. In its second half (from chapter 7 onwards), the thesis deals with the concrete realization of systematic education in Siemens Kolejová vozidla s.r.o. and uses the same conceptual framework as in the theoretical part of the thesis. This way, the reader becomes familiar with the practical realization of systematic education including its individual steps as they are practically implemented in a company. Based on a theoretical framework, an analysis of a system that operates in practice is designed. In the eleventh chapter, the previous chapters are used for identification of strengths and weaknesses of the education system in the organization mentioned above.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleSystematické vzdělávání v organizaci: systém vzdělávání ve společnosti Siemens kolejová vozidla s.r.o.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-14
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75680
dc.title.translatedSystematic education in an organisation: the system of education in the company Siemens kolejová vozidla s.r.o.en_US
dc.contributor.refereeBeneš, Milan
dc.identifier.aleph001134135
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csÚstředním tématem práce je pojem "systematické vzdělávání v organizaci", který je v prvních kapitolách rozebírán nejprve teoreticky. Důraz je kladen na osvětlení tohoto pojmu a přiblížení jeho významu, přičemž autor využívá komparace odborné literatury a srovnává tak vzájemně pohledy různých autorů. Navazující kapitoly se pak zabývají teoretickým popisem jednotlivých fází cyklu systematického vzdělávání v organizaci a jsou v nich dále přibližovány související odborné termíny především z oblasti psychologie, andragogiky a personálního řízení. Ve své druhé polovině (od kapitoly 7) se práce zabývá konkrétní podobou systematického vzdělávání v organizaci ve společnosti Siemens Kolejová vozidla s.r.o. a zachovává přitom stejný výkladový rámec, jako v části teoretické. To znamená, že čtenáři postupně přibližuje praktickou podobu systematického vzdělávání včetně jeho jednotlivých fází tak, jak je fakticky ve společnosti implementováno. Na teoretickém pozadí tak vzniká analýza systému fungujícího v praxi, čehož autor v jedenácté kapitole využívá k identifikaci silných a slabých stránek systému vzdělávání ve výše uvedené organizaci.cs_CZ
uk.abstract.enThe central issue of this diploma thesis is the term "systematic education in an organization" which is first dealt with on theoretical level in the first chapters of the thesis. Particular emphasis is laid on the explanation of the term and a closer approximation of its meaning. The thesis compares various sources of related literature and the views of individual authors. In the subsequent chapters, individual steps of the cycle of systematic education in an organization are described and related technical terms, particularly from the fields of psychology, andragogy and human resources management, are explained. In its second half (from chapter 7 onwards), the thesis deals with the concrete realization of systematic education in Siemens Kolejová vozidla s.r.o. and uses the same conceptual framework as in the theoretical part of the thesis. This way, the reader becomes familiar with the practical realization of systematic education including its individual steps as they are practically implemented in a company. Based on a theoretical framework, an analysis of a system that operates in practice is designed. In the eleventh chapter, the previous chapters are used for identification of strengths and weaknesses of the education system in the organization mentioned above.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV