Show simple item record

Interactive flexible program - Sulfur chemistry and its impact to acquiring of curriculum
dc.creatorDvořák, Michal
dc.date.accessioned2021-05-19T12:44:32Z
dc.date.available2021-05-19T12:44:32Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25581
dc.description.abstractUNIVERZITA cká fakulta KARLOVA V PRAZE, Přírodověde Katedra učitelství a didaktiky chemie CHA ce RLES UNIVERSITY IN PRAGUE, Faculty of Scien Department of Teaching and Didactic of Chemistry Interaktivní flexibilní program - Chemie síry a jeho vliv na efektivitu osvojování učiva Interactive flexible program - Sulfur chemistry and its impact to acquiring of curriculum Mgr. Michal Dvořák Souhrn disertační práce Summary of PhD. Thesis 1 Praha/Praque 2009 2 KEYWORDS Interactive flexible program; electronic materials; digital textbook; education software; effectiveness; process of acquiring curriculum; key competencies; chemistry xperiments, personal computer; technology. e INTRODUCTION We live in an era of information technology where the revolutionary way of acquiring new information is available. The new information deepen and widen acknowledge in individual branches of science. Most of the new information contradicts the validity of the existing data. Huge increase and still rising difficulty of the new information require the fundamental changes in the organization of process of acquiring curriculum. But the existing education tools specified for self-studying pupils do not reflect these...en_US
dc.description.abstractUNIVERZITA cká fakulta KARLOVA V PRAZE, Přírodověde Katedra učitelství a didaktiky chemie CHA ce RLES UNIVERSITY IN PRAGUE, Faculty of Scien Department of Teaching and Didactic of Chemistry Interaktivní flexibilní program - Chemie síry a jeho vliv na efektivitu osvojování učiva Interactive flexible program - Sulfur chemistry and its impact to acquiring of curriculum Mgr. Michal Dvořák Souhrn disertační práce Summary of PhD. Thesis Praha/Praque 2009 2 Disertační práce byla vypracována v prezenční formě doktorského studia na Katedře čitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy. u Předkladatel: Mgr. Michal Dvořák ii Studijní program: Vzdělávání v chem Katedra učitelství didaktiky chemie řírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze P Školitel: Prof. RNDr. Jan Čipera, CSc. Katedra učitelství didaktiky chemie řírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze P 3 KLÍČOVÁ SLOVA Interaktivní flexibilní program; elektronické materiály; e-učebnice; výukové programy, síra; efektivita; proces osvojování učiva; klíčové kompetence; chemický experiment; sobní počítač; technologie. o VODÚ Žijeme v době informačních technologií, v níž dochází k převratnému způsobu získávání nových ...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.titleInteraktivní flexibilní program - Chemie síry a jeho vliv na efektivitu osvojování učivacs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-01
dc.description.departmentDepartment of teaching and Didactics of Chemistryen_US
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId98076
dc.title.translatedInteractive flexible program - Sulfur chemistry and its impact to acquiring of curriculumen_US
dc.identifier.aleph001292527
thesis.degree.nameRNDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of Chemistry at Higher Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství chemie pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programChemistryen_US
thesis.degree.programChemiecs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of teaching and Didactics of Chemistryen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství chemie pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of Chemistry at Higher Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csChemiecs_CZ
uk.degree-program.enChemistryen_US
thesis.grade.csUznánocs_CZ
thesis.grade.enRecognizeden_US
uk.abstract.csUNIVERZITA cká fakulta KARLOVA V PRAZE, Přírodověde Katedra učitelství a didaktiky chemie CHA ce RLES UNIVERSITY IN PRAGUE, Faculty of Scien Department of Teaching and Didactic of Chemistry Interaktivní flexibilní program - Chemie síry a jeho vliv na efektivitu osvojování učiva Interactive flexible program - Sulfur chemistry and its impact to acquiring of curriculum Mgr. Michal Dvořák Souhrn disertační práce Summary of PhD. Thesis Praha/Praque 2009 2 Disertační práce byla vypracována v prezenční formě doktorského studia na Katedře čitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy. u Předkladatel: Mgr. Michal Dvořák ii Studijní program: Vzdělávání v chem Katedra učitelství didaktiky chemie řírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze P Školitel: Prof. RNDr. Jan Čipera, CSc. Katedra učitelství didaktiky chemie řírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze P 3 KLÍČOVÁ SLOVA Interaktivní flexibilní program; elektronické materiály; e-učebnice; výukové programy, síra; efektivita; proces osvojování učiva; klíčové kompetence; chemický experiment; sobní počítač; technologie. o VODÚ Žijeme v době informačních technologií, v níž dochází k převratnému způsobu získávání nových ...cs_CZ
uk.abstract.enUNIVERZITA cká fakulta KARLOVA V PRAZE, Přírodověde Katedra učitelství a didaktiky chemie CHA ce RLES UNIVERSITY IN PRAGUE, Faculty of Scien Department of Teaching and Didactic of Chemistry Interaktivní flexibilní program - Chemie síry a jeho vliv na efektivitu osvojování učiva Interactive flexible program - Sulfur chemistry and its impact to acquiring of curriculum Mgr. Michal Dvořák Souhrn disertační práce Summary of PhD. Thesis 1 Praha/Praque 2009 2 KEYWORDS Interactive flexible program; electronic materials; digital textbook; education software; effectiveness; process of acquiring curriculum; key competencies; chemistry xperiments, personal computer; technology. e INTRODUCTION We live in an era of information technology where the revolutionary way of acquiring new information is available. The new information deepen and widen acknowledge in individual branches of science. Most of the new information contradicts the validity of the existing data. Huge increase and still rising difficulty of the new information require the fundamental changes in the organization of process of acquiring curriculum. But the existing education tools specified for self-studying pupils do not reflect these...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
thesis.grade.codeU
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusU


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV