dc.contributor.advisor | Valenta, Josef | |
dc.creator | Veverková, Magdalena | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T08:21:10Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T08:21:10Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/25487 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce s názvem Průřezové téma Environmentální výchova ve školních vzdělávacích programech a praxi základních škol se danou problematikou zabývá globálně. Řeší otázku životního prostředí a vztahu člověka k němu, kurikulární reformu jako celek, podrobněji se pak zabývá průřezovým tématem Environmentální výchova v rámcovém a školním vzdělávacím programu. Následně provedená empirická sonda přináší informace o zařazení tohoto průřezového tématu do školních vzdělávacích programů a o jeho praktickém využití na vybraných základních školách. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This diploma work entitled "Cross-Sectional Topics Environmental Education in Curriculum and Practice Basic Schools", takes a global interest in the subjekt. The diploma work attemps to resolve the question of the environment and mankind's relationship with it, curricular reform on the whole, and looks at the module subjekt of environmental education in school educational programmes and in general. The subsequent empirici study conducted provils informations about including this module subjekt in educational programmes and about his practical usage in selected primary schools. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Průřezové téma Environmentální výchova ve školních vzdělávacích programech a praxi základních škol | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-01-27 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 82243 | |
dc.title.translated | Cross-sectional topics Environmental education in curriculum and practice basic schools | en_US |
dc.contributor.referee | Tvrzová, Ivana | |
dc.identifier.aleph | 001232220 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pedagogiky | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pedagogiky | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato diplomová práce s názvem Průřezové téma Environmentální výchova ve školních vzdělávacích programech a praxi základních škol se danou problematikou zabývá globálně. Řeší otázku životního prostředí a vztahu člověka k němu, kurikulární reformu jako celek, podrobněji se pak zabývá průřezovým tématem Environmentální výchova v rámcovém a školním vzdělávacím programu. Následně provedená empirická sonda přináší informace o zařazení tohoto průřezového tématu do školních vzdělávacích programů a o jeho praktickém využití na vybraných základních školách. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This diploma work entitled "Cross-Sectional Topics Environmental Education in Curriculum and Practice Basic Schools", takes a global interest in the subjekt. The diploma work attemps to resolve the question of the environment and mankind's relationship with it, curricular reform on the whole, and looks at the module subjekt of environmental education in school educational programmes and in general. The subsequent empirici study conducted provils informations about including this module subjekt in educational programmes and about his practical usage in selected primary schools. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012322200106986 | |