Zobrazit minimální záznam

Cross-sectional topics Environmental education in curriculum and practice basic schools
dc.contributor.advisorValenta, Josef
dc.creatorVeverková, Magdalena
dc.date.accessioned2017-04-20T08:21:10Z
dc.date.available2017-04-20T08:21:10Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25487
dc.description.abstractTato diplomová práce s názvem Průřezové téma Environmentální výchova ve školních vzdělávacích programech a praxi základních škol se danou problematikou zabývá globálně. Řeší otázku životního prostředí a vztahu člověka k němu, kurikulární reformu jako celek, podrobněji se pak zabývá průřezovým tématem Environmentální výchova v rámcovém a školním vzdělávacím programu. Následně provedená empirická sonda přináší informace o zařazení tohoto průřezového tématu do školních vzdělávacích programů a o jeho praktickém využití na vybraných základních školách.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma work entitled "Cross-Sectional Topics Environmental Education in Curriculum and Practice Basic Schools", takes a global interest in the subjekt. The diploma work attemps to resolve the question of the environment and mankind's relationship with it, curricular reform on the whole, and looks at the module subjekt of environmental education in school educational programmes and in general. The subsequent empirici study conducted provils informations about including this module subjekt in educational programmes and about his practical usage in selected primary schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titlePrůřezové téma Environmentální výchova ve školních vzdělávacích programech a praxi základních školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-27
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId82243
dc.title.translatedCross-sectional topics Environmental education in curriculum and practice basic schoolsen_US
dc.contributor.refereeTvrzová, Ivana
dc.identifier.aleph001232220
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pedagogikycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Educationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pedagogikycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce s názvem Průřezové téma Environmentální výchova ve školních vzdělávacích programech a praxi základních škol se danou problematikou zabývá globálně. Řeší otázku životního prostředí a vztahu člověka k němu, kurikulární reformu jako celek, podrobněji se pak zabývá průřezovým tématem Environmentální výchova v rámcovém a školním vzdělávacím programu. Následně provedená empirická sonda přináší informace o zařazení tohoto průřezového tématu do školních vzdělávacích programů a o jeho praktickém využití na vybraných základních školách.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma work entitled "Cross-Sectional Topics Environmental Education in Curriculum and Practice Basic Schools", takes a global interest in the subjekt. The diploma work attemps to resolve the question of the environment and mankind's relationship with it, curricular reform on the whole, and looks at the module subjekt of environmental education in school educational programmes and in general. The subsequent empirici study conducted provils informations about including this module subjekt in educational programmes and about his practical usage in selected primary schools.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012322200106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV