Zobrazit minimální záznam

Work with Mistake in Mathematics Lessons at French Schools
dc.contributor.advisorNovotná, Jarmila
dc.creatorZítková, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-20T07:54:52Z
dc.date.available2017-04-20T07:54:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25397
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá postavením chyby v procesu učení obecně, konkrétněji se pak zaměřuje na hodiny matematiky. Teoretická část je založena na odborných publikacích, které se zabývají teorií chyby. Obsahuje nejrůznější přístupy k chybě, pohled do historie a rozdílná pojetí klasifikace chyb. Praktická část se opírá o výzkum, který byl proveden na jednom z pařížských gymnázií. Výzkum zahrnuje opravy písemných prací, které byly provedeny samotnými žáky. Žáci měli dále možnost se k opravám a jednotlivým chybám vyjádřit vyplněním dotazníků. Hlavním cílem práce je zamyslet se nad chybami žáků a zaměřit se na to, jak je možné chyby v procesu učení využít.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the role of a mistake in the learning process in general, then focuses more concretely on Mathematics lessons. The theoretical part leans on scientific publications that treat the theory of a mistake. This part covers various approaches towards a mistake, an insight into the history and different conceptions of mistake classifications. The practical part is based on a research done at a "lycée" in Paris. The research work contains the corrections (done by students) of a sample written test and the analysis of their answers from the questionnaires. The main goal of the thesis is to think about mistakes done by students and to take advantage of them in the learning process.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePráce s chybou v hodinách matematiky na francouzských školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-31
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75501
dc.title.translatedWork with Mistake in Mathematics Lessons at French Schoolsen_US
dc.contributor.refereeVondrová, Naďa
dc.identifier.aleph001363136
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - matematikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Mathematicsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - matematikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Mathematicsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá postavením chyby v procesu učení obecně, konkrétněji se pak zaměřuje na hodiny matematiky. Teoretická část je založena na odborných publikacích, které se zabývají teorií chyby. Obsahuje nejrůznější přístupy k chybě, pohled do historie a rozdílná pojetí klasifikace chyb. Praktická část se opírá o výzkum, který byl proveden na jednom z pařížských gymnázií. Výzkum zahrnuje opravy písemných prací, které byly provedeny samotnými žáky. Žáci měli dále možnost se k opravám a jednotlivým chybám vyjádřit vyplněním dotazníků. Hlavním cílem práce je zamyslet se nad chybami žáků a zaměřit se na to, jak je možné chyby v procesu učení využít.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with the role of a mistake in the learning process in general, then focuses more concretely on Mathematics lessons. The theoretical part leans on scientific publications that treat the theory of a mistake. This part covers various approaches towards a mistake, an insight into the history and different conceptions of mistake classifications. The practical part is based on a research done at a "lycée" in Paris. The research work contains the corrections (done by students) of a sample written test and the analysis of their answers from the questionnaires. The main goal of the thesis is to think about mistakes done by students and to take advantage of them in the learning process.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013631360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV