Zobrazit minimální záznam

Analysis of textbook sets, for teaching German as a foreign language at grammar schools, from point of view of regional studies
Analýza učebnicových souborů pro základní školy z hlediska prezentace a osvojování reálií
dc.contributor.advisorNečasová, Pavla
dc.creatorKronusová, Anna
dc.date.accessioned2017-04-20T06:21:08Z
dc.date.available2017-04-20T06:21:08Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25065
dc.description.abstractNÁZEV: Analýza učebnicových souborů pro základní školy z hlediska prezentace a osvojování reálií ABSTRAKT: Diplomová práce se zabývá analýzou vybraných aktuálních učebnicových souborů pro základní školy. Teoretická část se zaměřuje na pojem reálie a na terminologii s ním spojenou. Jsou zmíněny jednotlivé přístupy ve vyučování reálií, interkulturní vyučování a tendence ve výuce reálií na základní škole. Praktická část se věnuje analýze jednotlivých učebnicových souborů na základě předem stanovených kritérií. Výsledkem je závěrečná tabulka shrnující výsledky ze všech učebnicových souborů. KLÍČOVÁ SLOVA Učebnicový soubor, reálie, analýza, interkulturní vyučování, kritériacs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Analysis of textbook sets, for teaching German as a foreign language at grammar schools, from the point of view of regional studies ABSTRACT: This diploma thesis deals with an analysis of selected contemporary textbook sets, which are used at grammar schools. The theoretical part focuses on the term regional studies as such. It also discusses current approaches to teaching regional studies, intercultural learning and current trends, which are associated with the field of presentation and applied teaching of regional studies. The practical part deals with analyses of individual textbook sets according to criteria stated beforehand. Summarizing results of the analyses are presented in a table chart at the end. KEY WORDS: Textbook set, regional studies, analysis, intercultural learning, criteriaen_US
dc.languageGermancs_CZ
dc.language.isode_DE
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleAnalyse der Lehrwerke für Grundschulen unter dem landeskundlichen Aspektde_DE
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-19
dc.description.departmentKatedra germanistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId56489
dc.title.translatedAnalysis of textbook sets, for teaching German as a foreign language at grammar schools, from point of view of regional studiesen_US
dc.title.translatedAnalýza učebnicových souborů pro základní školy z hlediska prezentace a osvojování reáliícs_CZ
dc.contributor.refereeŠvermová, Dagmar
dc.identifier.aleph001293570
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - německý jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Germanen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra germanistikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - německý jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Germanen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNÁZEV: Analýza učebnicových souborů pro základní školy z hlediska prezentace a osvojování reálií ABSTRAKT: Diplomová práce se zabývá analýzou vybraných aktuálních učebnicových souborů pro základní školy. Teoretická část se zaměřuje na pojem reálie a na terminologii s ním spojenou. Jsou zmíněny jednotlivé přístupy ve vyučování reálií, interkulturní vyučování a tendence ve výuce reálií na základní škole. Praktická část se věnuje analýze jednotlivých učebnicových souborů na základě předem stanovených kritérií. Výsledkem je závěrečná tabulka shrnující výsledky ze všech učebnicových souborů. KLÍČOVÁ SLOVA Učebnicový soubor, reálie, analýza, interkulturní vyučování, kritériacs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Analysis of textbook sets, for teaching German as a foreign language at grammar schools, from the point of view of regional studies ABSTRACT: This diploma thesis deals with an analysis of selected contemporary textbook sets, which are used at grammar schools. The theoretical part focuses on the term regional studies as such. It also discusses current approaches to teaching regional studies, intercultural learning and current trends, which are associated with the field of presentation and applied teaching of regional studies. The practical part deals with analyses of individual textbook sets according to criteria stated beforehand. Summarizing results of the analyses are presented in a table chart at the end. KEY WORDS: Textbook set, regional studies, analysis, intercultural learning, criteriaen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra germanistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012935700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV