Zobrazit minimální záznam

Motivation to do Snowboarding
dc.contributor.advisorVomáčko, Ladislav
dc.creatorTišerová, Klára
dc.date.accessioned2017-04-19T19:01:04Z
dc.date.available2017-04-19T19:01:04Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/23044
dc.description.abstractNá z e v : Motivace k snowboardingu Cí l p r á c e : Cílem této práce bylo přispět k hlubšímu poznání motivace snowboardistů. Nahlédnout do nitra jezdců a zjistit, co je na snowboardingu tak moc přitahuje, co pro ně znamená, proč se stává jejich životním stylem. Zmapovali jsme, jací lidé se věnují snowboardingu, a proč tito vyjíždí do hor, vynakládají úsilí, námahu, čas i peníze, aby si vychutnali svou jízdu na sněhu. Me t o dy : Pro výzkum jsem zvolila metodu dotazníkového šetření. Výsledky byly statisticky zpracovány v programu Excel. Vý s l e d ky : Výsledky výzkumu ukazují, že většina snowboardistů, účastnících se výzkumu, provozuje tento sport, protože jim umožňuje trávit čas v přírodě, osvobodit se a uniknout od všedního života. Silným motivačním prvkem je pro ně pocit vzrušení při zvyšování hladiny adrenalinu během jízdy. Významné při snowboardingu se potvrdily sociální vazby. Snowboarding je jistou formou možnosti setkávání se s přáteli a vytváření nových sociálních kontaktů. Naopak minimum jedinců považuje snowboarding za prostředek vlastní seberealizace. Většina respondentů se nevěnuje snowboardingu kvůli tomu, aby dosáhli úspěchu a uznání od okolí, ale protože při něm zažívají radostné chvíle a snowboarding je baví sám o sobě se vším, co přináší a nabízí. Kl í č o v á s l o v a :...cs_CZ
dc.description.abstractTo pi c : Motivation to Do Snowboarding Aim: The aim of this paper is to achieve a deeper understanding of snowboarders' motivation, to introspect riders, and to find out why they are attracted to this sport so much; what it means for them and why it becomes their lifestyle. It has been surveyed what kind of people do snowboarding, why they travel to the mountains, and why they spend a lot of effort, pain, time and money to enjoy their ride. Me tho ds : For this research the method of questionnaire was chosen. The results were statistically elaborated by Microsoft Excel programme. Re s ul t s : The survey results have shown that the majority of snowboarders do this sport with regard to the time spent in the countryside, the chance to free themselves and escape everyday life. A strong incentive is the excitement of adrenaline raising during the ride. The relationships among people have also been confirmed significant. Snowboarding is a certain way to meet friends and make new social contacts. On the contrary, the minimum number of respondents consider snowboarding a means of self-fulfilment. Most of the respondents do not do snowboarding to reach success and other people's recognition but to enjoy joyful moments. They are keen on snowboarding itself, with everything it brings and offers. Ke y wo r...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMotivace k snowboardingucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-22
dc.description.departmentSporty v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId75882
dc.title.translatedMotivation to do Snowboardingen_US
dc.contributor.refereeTurčová, Ivana
dc.identifier.aleph001187912
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - psychologiecs_CZ
thesis.degree.disciplineučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - psychologieen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v příroděcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - psychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - psychologieen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNá z e v : Motivace k snowboardingu Cí l p r á c e : Cílem této práce bylo přispět k hlubšímu poznání motivace snowboardistů. Nahlédnout do nitra jezdců a zjistit, co je na snowboardingu tak moc přitahuje, co pro ně znamená, proč se stává jejich životním stylem. Zmapovali jsme, jací lidé se věnují snowboardingu, a proč tito vyjíždí do hor, vynakládají úsilí, námahu, čas i peníze, aby si vychutnali svou jízdu na sněhu. Me t o dy : Pro výzkum jsem zvolila metodu dotazníkového šetření. Výsledky byly statisticky zpracovány v programu Excel. Vý s l e d ky : Výsledky výzkumu ukazují, že většina snowboardistů, účastnících se výzkumu, provozuje tento sport, protože jim umožňuje trávit čas v přírodě, osvobodit se a uniknout od všedního života. Silným motivačním prvkem je pro ně pocit vzrušení při zvyšování hladiny adrenalinu během jízdy. Významné při snowboardingu se potvrdily sociální vazby. Snowboarding je jistou formou možnosti setkávání se s přáteli a vytváření nových sociálních kontaktů. Naopak minimum jedinců považuje snowboarding za prostředek vlastní seberealizace. Většina respondentů se nevěnuje snowboardingu kvůli tomu, aby dosáhli úspěchu a uznání od okolí, ale protože při něm zažívají radostné chvíle a snowboarding je baví sám o sobě se vším, co přináší a nabízí. Kl í č o v á s l o v a :...cs_CZ
uk.abstract.enTo pi c : Motivation to Do Snowboarding Aim: The aim of this paper is to achieve a deeper understanding of snowboarders' motivation, to introspect riders, and to find out why they are attracted to this sport so much; what it means for them and why it becomes their lifestyle. It has been surveyed what kind of people do snowboarding, why they travel to the mountains, and why they spend a lot of effort, pain, time and money to enjoy their ride. Me tho ds : For this research the method of questionnaire was chosen. The results were statistically elaborated by Microsoft Excel programme. Re s ul t s : The survey results have shown that the majority of snowboarders do this sport with regard to the time spent in the countryside, the chance to free themselves and escape everyday life. A strong incentive is the excitement of adrenaline raising during the ride. The relationships among people have also been confirmed significant. Snowboarding is a certain way to meet friends and make new social contacts. On the contrary, the minimum number of respondents consider snowboarding a means of self-fulfilment. Most of the respondents do not do snowboarding to reach success and other people's recognition but to enjoy joyful moments. They are keen on snowboarding itself, with everything it brings and offers. Ke y wo r...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v příroděcs_CZ
dc.identifier.lisID990011879120106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV