Zobrazit minimální záznam

Problems of Petr's Čech marketing policy
dc.contributor.advisorMalecha, Petr
dc.creatorKováčiková, Michaela
dc.date.accessioned2017-04-19T18:48:54Z
dc.date.available2017-04-19T18:48:54Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/23004
dc.description.abstractNazev: V Problematika marketingove strategic Petra Cecha Title: w Problems of Petr's Cech marketing policy Cil prace: Cilem diplomove prace je rozebrani marketingove koncepce Petra Cecha a faktoru, ktere tuto cinnost ovlivnuji. Metodika: Dotaznikove setfeni, interview. Vysledky: Vnimani sportovcu ceskou vefejnosti v reklamnich kampanich a nasledne srovnani s reprezentacnim brankafem Petrem Cechem a navrhem vylepseni jeho dlouhodobe marketingove strategic. Klicova slova: Marketing, sportovni marketing, sportovni reklama, sportovci v reklamnich plnenich, marketingovy vyzkum.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Problems of Petr's Cech marketing policy Objective: The thesis aims described marketing concept Petr Cech and factor that activity influences. Methods: Setfeni questionnaire, interview. The results: Perception of athletes vefejnosti a Czech advertising campaign and subsequent comparison with the national brankafem Petr Cech and suggesting improvement of its long-term strategic marketing. Keywords: Marketing, sports marketing, sports advertising, athletes in advertising fulfillment, marketing research. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleProblematika efektivity využití populární osobnosti Petra Čecha v marketingu.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-25
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId60403
dc.title.translatedProblems of Petr's Čech marketing policyen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph001199927
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNazev: V Problematika marketingove strategic Petra Cecha Title: w Problems of Petr's Cech marketing policy Cil prace: Cilem diplomove prace je rozebrani marketingove koncepce Petra Cecha a faktoru, ktere tuto cinnost ovlivnuji. Metodika: Dotaznikove setfeni, interview. Vysledky: Vnimani sportovcu ceskou vefejnosti v reklamnich kampanich a nasledne srovnani s reprezentacnim brankafem Petrem Cechem a navrhem vylepseni jeho dlouhodobe marketingove strategic. Klicova slova: Marketing, sportovni marketing, sportovni reklama, sportovci v reklamnich plnenich, marketingovy vyzkum.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Problems of Petr's Cech marketing policy Objective: The thesis aims described marketing concept Petr Cech and factor that activity influences. Methods: Setfeni questionnaire, interview. The results: Perception of athletes vefejnosti a Czech advertising campaign and subsequent comparison with the national brankafem Petr Cech and suggesting improvement of its long-term strategic marketing. Keywords: Marketing, sports marketing, sports advertising, athletes in advertising fulfillment, marketing research. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990011999270106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV