Show simple item record

Social Networks Hyspace and Facebook as a Part of Internet Marketing During 2007/2008
dc.contributor.advisorMáchová, Eva
dc.creatorKaucká, Kristýna
dc.date.accessioned2017-04-19T18:27:13Z
dc.date.available2017-04-19T18:27:13Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22930
dc.description.abstractBakalářská práce zpracovává téma elektronických sociálních sítí MySpace a Facebook v rámci internetového marketingu. První část práce obsahuje úvod do elektronického marketingu, dále definuje sociální sítě a popisuje jejich stručnou historii a způsob jakým fungují. Druhá část práce popisuje sítě MySpace a Facebook, jejich funkce, možnosti komerční komunikace, které nabízejí, a jejich vliv na sociální komunikaci.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor's thesis researches the topic of electronic social networks MySpace and Facebook within the framework of internet marketing. The first part of the thesis consists of an introduction into electronic marketing, a definition of social networks and a brief description of their history and the way the function. The second part of the thesis describes the MySpace and Facebook networks, their functions, the possibilities of commercial communication which they offer and their influence on social communication.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleSociální sítě Myspace a Facebook jako součást internetového marketingu během let 2007/2008cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-27
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId81379
dc.title.translatedSocial Networks Hyspace and Facebook as a Part of Internet Marketing During 2007/2008en_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph001192693
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce zpracovává téma elektronických sociálních sítí MySpace a Facebook v rámci internetového marketingu. První část práce obsahuje úvod do elektronického marketingu, dále definuje sociální sítě a popisuje jejich stručnou historii a způsob jakým fungují. Druhá část práce popisuje sítě MySpace a Facebook, jejich funkce, možnosti komerční komunikace, které nabízejí, a jejich vliv na sociální komunikaci.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis researches the topic of electronic social networks MySpace and Facebook within the framework of internet marketing. The first part of the thesis consists of an introduction into electronic marketing, a definition of social networks and a brief description of their history and the way the function. The second part of the thesis describes the MySpace and Facebook networks, their functions, the possibilities of commercial communication which they offer and their influence on social communication.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV