Zobrazit minimální záznam

Classification of physical education in primary school
dc.contributor.advisorHájek, Jeroným
dc.creatorKubátová, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-19T18:09:14Z
dc.date.available2017-04-19T18:09:14Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22860
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zkoumáním klasifikace tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ. Cílem této práce je vytvořit doporučení pro nastavení hodnotícího systému pro předmět tělesná výchova na 1. stupni ZŠ. Teoretická část vymezuje pojem hodnocení a klasifikace, hloubkově zkoumá různé aspekty hodnocení a mapuje současné zahraniční trendy v této problematice. Praktická část se zaměřuje na vnímání hodnocení žáky, učiteli a rodiči s cílem formulovat doporučení pro vhodnou formu hodnocení předmětu tělesná výchova na 1. stupni ZŠ. Výzkum byl realizován průřezovou metodou dotazníku.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with classification of physical education in primary school. The aim of this thesis is to produce recommendations for the settings of the assessing system of physical education in primary school. The theoretical part delimitates the concept of the assessment and classification, studies different aspects of the assessment and describes the nowadays tendencies ofthis issue in foreign countries. The practical part focuses on the perception of classification of the pupils, the teachers and their parents. The aim is to formulate recommendations for the appropriate forms of the assessment of physical education in primary school. The research was carried out through the questionnaire method.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKlasifikace tělesné výchovy na 1. stupni základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-19
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId87594
dc.title.translatedClassification of physical education in primary schoolen_US
dc.contributor.refereeKuhnová, Věra
dc.identifier.aleph001485806
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá zkoumáním klasifikace tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ. Cílem této práce je vytvořit doporučení pro nastavení hodnotícího systému pro předmět tělesná výchova na 1. stupni ZŠ. Teoretická část vymezuje pojem hodnocení a klasifikace, hloubkově zkoumá různé aspekty hodnocení a mapuje současné zahraniční trendy v této problematice. Praktická část se zaměřuje na vnímání hodnocení žáky, učiteli a rodiči s cílem formulovat doporučení pro vhodnou formu hodnocení předmětu tělesná výchova na 1. stupni ZŠ. Výzkum byl realizován průřezovou metodou dotazníku.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with classification of physical education in primary school. The aim of this thesis is to produce recommendations for the settings of the assessing system of physical education in primary school. The theoretical part delimitates the concept of the assessment and classification, studies different aspects of the assessment and describes the nowadays tendencies ofthis issue in foreign countries. The practical part focuses on the perception of classification of the pupils, the teachers and their parents. The aim is to formulate recommendations for the appropriate forms of the assessment of physical education in primary school. The research was carried out through the questionnaire method.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990014858060106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV