Phonemic transcription - its usage and importance in teaching English at lower secondary schools
Použití fonémické transkripce ve výuce AJ na 2.stupni ZŠ
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22811Identifikátory
SIS: 65464
Kolekce
- Kvalifikační práce [19113]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Matuchová, Klára
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - základy společenských věd
Katedra / ústav / klinika
Katedra anglického jazyka a literatury
Datum obhajoby
24. 9. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Velmi dobře
Tato diplomová práce se zabývá vhodností, užitečností a praktickými možnostmi využití symbolů fonémické transkripce ve výuce angličtiny na gymnáziích. Praktická část zkoumá názory dvacetisedmi českých učitelů anglického jazyka na použití fonémických symbolů ve výuce anglické výslovnosti. Diplomová práce také nabízí příklady aktivit, vhodných výuce fonémických symbolů.
This diploma thesis deals with the suitability, applicability and practical possibilities of using IPA-based phonemic transcription symbols in teaching English at higher secondary schools. The practical part examines attitude of twenty-seven Czech teachers of English to phonemic transcription symbols in the English pronunciation teaching. Further, this thesis is offers example activities, suitable for teaching phonemic transcription symbols.