Show simple item record

Individualization of second language teaching metod (concerning teaching English in particular)
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorKalinová, Martina
dc.date.accessioned2017-04-19T17:37:19Z
dc.date.available2017-04-19T17:37:19Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22768
dc.description.abstractDiplomová práce Individualizace metod ve výuce cizího jazyka seznamuje s některými možnostmi individualizace jakožto nejen populární, ale především žádoucí formy výuky mimořádně nadaných dětí. Dále představuje mimořádně nadané jako specifickou skupinu žáků a zdůvodňuje důležitost odlišného přístupu k nim především v oblasti kognitivních cílů, která vede používání jiných metod, než které jsou používány ve výuce běžných žáků. V praktické části zjišťuje úroveň informovanosti pedagogů o problematice mimořádně nadaných žáků a ověřuje zaměřenost nadaných dětí primární školy na úlohy rozvíjející vyšší úrovně myšlení. Klíčová slova: Individualizace, diferenciace, mimořádně nadaný žák, metoda vyučování, cizí jazyk - angličtinacs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis Individualization of second language teaching methods introduces some possibilities how to work with gifted children. It concerns individualization as a popular as well as necessary way of teaching gifted children, also it introduces gifted children as a specific group of pupils and gives reasons for treating them differently in the area of cognitive aims especially that leads to usage of different methods from ones commonly used for teaching ordinary pupils. The practical part of the thesis researches the level of informedness of teachers in gifted children topic and also it verifies the statement of preferring tasks that evolve higher cognitive functions by primary school gifted children. Key words: Individualization, differentiation, gifted pupil, teaching method, foreign language - Englishen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleIndividualizace metod ve výuce cizího jazyka (na příkladu angličtiny)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74388
dc.title.translatedIndividualization of second language teaching metod (concerning teaching English in particular)en_US
dc.contributor.refereeTomková, Anna
dc.identifier.aleph001136735
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce Individualizace metod ve výuce cizího jazyka seznamuje s některými možnostmi individualizace jakožto nejen populární, ale především žádoucí formy výuky mimořádně nadaných dětí. Dále představuje mimořádně nadané jako specifickou skupinu žáků a zdůvodňuje důležitost odlišného přístupu k nim především v oblasti kognitivních cílů, která vede používání jiných metod, než které jsou používány ve výuce běžných žáků. V praktické části zjišťuje úroveň informovanosti pedagogů o problematice mimořádně nadaných žáků a ověřuje zaměřenost nadaných dětí primární školy na úlohy rozvíjející vyšší úrovně myšlení. Klíčová slova: Individualizace, diferenciace, mimořádně nadaný žák, metoda vyučování, cizí jazyk - angličtinacs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis Individualization of second language teaching methods introduces some possibilities how to work with gifted children. It concerns individualization as a popular as well as necessary way of teaching gifted children, also it introduces gifted children as a specific group of pupils and gives reasons for treating them differently in the area of cognitive aims especially that leads to usage of different methods from ones commonly used for teaching ordinary pupils. The practical part of the thesis researches the level of informedness of teachers in gifted children topic and also it verifies the statement of preferring tasks that evolve higher cognitive functions by primary school gifted children. Key words: Individualization, differentiation, gifted pupil, teaching method, foreign language - Englishen_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV