Show simple item record

Music Education on the Basic Schools in the Actual Time.
dc.contributor.advisorHerden, Jaroslav
dc.creatorVacková, Ludmila
dc.date.accessioned2018-06-29T09:49:47Z
dc.date.available2018-06-29T09:49:47Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22762
dc.description.abstractV této práci si klademe za cíl poukázat na problematiku postavení předmětu HV v celkovém školním vzdělávání i ve vztahu ke školské reformě a najít některé konkrétní 1 metody, principy a postupy, které by mohly tuto situaci řešit. Chceme poukázat na to, že naplnění mnohoslovných požadavků RVP je ve skutečnosti přirozenou změnou postoje učitele žákovi předmětu, jež prezentuje. Zároveň chceme poskytnout konkrétní metodické materiály pro výuku HV na 2. stupni základní školy. Tyto materiály byly ověřeny v mé pedagogické praxi při výuce hudební výchovy na ZS Na Výsluní v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi v letech během školních roků 2007/07 - 2008/09.en_US
dc.description.abstractV této práci si klademe za cíl poukázat na problematiku postavení předmětu HV v celkovém školním vzdělávání i ve vztahu ke školské reformě a najít některé konkrétní 1 metody, principy a postupy, které by mohly tuto situaci řešit. Chceme poukázat na to, že naplnění mnohoslovných požadavků RVP je ve skutečnosti přirozenou změnou postoje učitele žákovi předmětu, jež prezentuje. Zároveň chceme poskytnout konkrétní metodické materiály pro výuku HV na 2. stupni základní školy. Tyto materiály byly ověřeny v mé pedagogické praxi při výuce hudební výchovy na ZS Na Výsluní v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi v letech během školních roků 2007/07 - 2008/09.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleAktuální pojetí hudební výchovy na II. stupni ZŠ v souvislostech RVPcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-02
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId73438
dc.title.translatedMusic Education on the Basic Schools in the Actual Time.en_US
dc.contributor.refereeNedělka, Michal
dc.identifier.aleph001847419
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Musicen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - hudební výchovacs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - hudební výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Musicen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV této práci si klademe za cíl poukázat na problematiku postavení předmětu HV v celkovém školním vzdělávání i ve vztahu ke školské reformě a najít některé konkrétní 1 metody, principy a postupy, které by mohly tuto situaci řešit. Chceme poukázat na to, že naplnění mnohoslovných požadavků RVP je ve skutečnosti přirozenou změnou postoje učitele žákovi předmětu, jež prezentuje. Zároveň chceme poskytnout konkrétní metodické materiály pro výuku HV na 2. stupni základní školy. Tyto materiály byly ověřeny v mé pedagogické praxi při výuce hudební výchovy na ZS Na Výsluní v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi v letech během školních roků 2007/07 - 2008/09.cs_CZ
uk.abstract.enV této práci si klademe za cíl poukázat na problematiku postavení předmětu HV v celkovém školním vzdělávání i ve vztahu ke školské reformě a najít některé konkrétní 1 metody, principy a postupy, které by mohly tuto situaci řešit. Chceme poukázat na to, že naplnění mnohoslovných požadavků RVP je ve skutečnosti přirozenou změnou postoje učitele žákovi předmětu, jež prezentuje. Zároveň chceme poskytnout konkrétní metodické materiály pro výuku HV na 2. stupni základní školy. Tyto materiály byly ověřeny v mé pedagogické praxi při výuce hudební výchovy na ZS Na Výsluní v Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi v letech během školních roků 2007/07 - 2008/09.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990018474190106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV