Zobrazit minimální záznam

Social Communication in Children with High-Functioning Autism in Preschool Age
dc.contributor.advisorStrnadová, Iva
dc.creatorVymazalová, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-19T17:27:34Z
dc.date.available2017-04-19T17:27:34Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22740
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá sociální komunikací u dětí s vysocefunkčním autismem v předškolním věku. Teoretický rámec práce je založen na popisu projevů a možností vzdělávání těchto dětí. Dále pak na vymezení pojmu sociální komunikace. V praktické části je zpracována případová studie sedmiletého chlapce s vysocefunkčním autismem. Největší pozornost je věnována vývoji a nácviku sociální komunikace. Jsou zde uvedeny a rozebrány konkrétní postupy a pomůcky, které se dají k nácviku sociální komunikace využít.cs_CZ
dc.description.abstractThe submitted master thesis is dealing with social communication skills in preschool children with high functioning autism. Theoretical part is based upon description of symptoms and education possibilities of those children. Consecutively the social communication concept is defined. In practical part case study of seven years old boy with high functioning autism is presented. Main attention is paid to development and training of social communication skills. Specific ways and aids that are used to practice social communication are shown.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleSociální komunikace u dětí s vysocefunkčním autismem v předškolním věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-03
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId73997
dc.title.translatedSocial Communication in Children with High-Functioning Autism in Preschool Ageen_US
dc.contributor.refereeŠumníková, Pavlína
dc.identifier.aleph001177477
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology and Special Pedagogyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology and Special Pedagogyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředložená diplomová práce se zabývá sociální komunikací u dětí s vysocefunkčním autismem v předškolním věku. Teoretický rámec práce je založen na popisu projevů a možností vzdělávání těchto dětí. Dále pak na vymezení pojmu sociální komunikace. V praktické části je zpracována případová studie sedmiletého chlapce s vysocefunkčním autismem. Největší pozornost je věnována vývoji a nácviku sociální komunikace. Jsou zde uvedeny a rozebrány konkrétní postupy a pomůcky, které se dají k nácviku sociální komunikace využít.cs_CZ
uk.abstract.enThe submitted master thesis is dealing with social communication skills in preschool children with high functioning autism. Theoretical part is based upon description of symptoms and education possibilities of those children. Consecutively the social communication concept is defined. In practical part case study of seven years old boy with high functioning autism is presented. Main attention is paid to development and training of social communication skills. Specific ways and aids that are used to practice social communication are shown.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011774770106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV