dc.contributor.advisor | Strnadová, Iva | |
dc.creator | Vymazalová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T17:27:34Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T17:27:34Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22740 | |
dc.description.abstract | Předložená diplomová práce se zabývá sociální komunikací u dětí s vysocefunkčním autismem v předškolním věku. Teoretický rámec práce je založen na popisu projevů a možností vzdělávání těchto dětí. Dále pak na vymezení pojmu sociální komunikace. V praktické části je zpracována případová studie sedmiletého chlapce s vysocefunkčním autismem. Největší pozornost je věnována vývoji a nácviku sociální komunikace. Jsou zde uvedeny a rozebrány konkrétní postupy a pomůcky, které se dají k nácviku sociální komunikace využít. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The submitted master thesis is dealing with social communication skills in preschool children with high functioning autism. Theoretical part is based upon description of symptoms and education possibilities of those children. Consecutively the social communication concept is defined. In practical part case study of seven years old boy with high functioning autism is presented. Main attention is paid to development and training of social communication skills. Specific ways and aids that are used to practice social communication are shown. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Sociální komunikace u dětí s vysocefunkčním autismem v předškolním věku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-06-03 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 73997 | |
dc.title.translated | Social Communication in Children with High-Functioning Autism in Preschool Age | en_US |
dc.contributor.referee | Šumníková, Pavlína | |
dc.identifier.aleph | 001177477 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychologie a speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychology and Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Psychology | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Psychologie a speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Psychology and Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Psychology | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Předložená diplomová práce se zabývá sociální komunikací u dětí s vysocefunkčním autismem v předškolním věku. Teoretický rámec práce je založen na popisu projevů a možností vzdělávání těchto dětí. Dále pak na vymezení pojmu sociální komunikace. V praktické části je zpracována případová studie sedmiletého chlapce s vysocefunkčním autismem. Největší pozornost je věnována vývoji a nácviku sociální komunikace. Jsou zde uvedeny a rozebrány konkrétní postupy a pomůcky, které se dají k nácviku sociální komunikace využít. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The submitted master thesis is dealing with social communication skills in preschool children with high functioning autism. Theoretical part is based upon description of symptoms and education possibilities of those children. Consecutively the social communication concept is defined. In practical part case study of seven years old boy with high functioning autism is presented. Main attention is paid to development and training of social communication skills. Specific ways and aids that are used to practice social communication are shown. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011774770106986 | |