Show simple item record

Trust between teachers and beginning school psychologist
dc.contributor.advisorŠtech, Stanislav
dc.creatorSuchardová, Lenka
dc.date.accessioned2017-04-19T17:26:47Z
dc.date.available2017-04-19T17:26:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22737
dc.description.abstractCílem výzkumu bylo zjistit, jakými způsoby může školní psycholog získávat důvěru učitelů a jaké podoby může důvěra mezi učiteli a začínajícím školním psychologem mít na jedné konkrétní škole, která má řadu specifik. Byly použity tyto metody: pozorování, rozhovory, analýza dokumentů, autoanalýza. Jejich prostřednictvím byly zjištěny kategorie klíčové pro získání důvěry učitelů ve školního psychologa. Ty byly porovnány s jinými výzkumy v této oblasti. Analýza dokumentů ukazuje konkrétní podoby vztahů mezi učiteli a začínajícím školním psychologem.cs_CZ
dc.description.abstractA goal of this research was to find out, by what means can school psychologist obtain a trust of teacher and how can this trust look like in one specific school. Following methods were used: Observation, interviews, document analysis, autoanalysis. Categories crucial for school psychologist to obtain trust were observed. These were compared with other researches made with similar intention. At the end work reveals few types of relationships between the teacher and beginner school psychologist.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDůvěra ve vztazích mezi učiteli a začínajícím školním psychologemcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-19
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId82181
dc.title.translatedTrust between teachers and beginning school psychologisten_US
dc.contributor.refereeViktorová, Ida
dc.identifier.aleph001568330
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology and Special Pedagogyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology and Special Pedagogyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem výzkumu bylo zjistit, jakými způsoby může školní psycholog získávat důvěru učitelů a jaké podoby může důvěra mezi učiteli a začínajícím školním psychologem mít na jedné konkrétní škole, která má řadu specifik. Byly použity tyto metody: pozorování, rozhovory, analýza dokumentů, autoanalýza. Jejich prostřednictvím byly zjištěny kategorie klíčové pro získání důvěry učitelů ve školního psychologa. Ty byly porovnány s jinými výzkumy v této oblasti. Analýza dokumentů ukazuje konkrétní podoby vztahů mezi učiteli a začínajícím školním psychologem.cs_CZ
uk.abstract.enA goal of this research was to find out, by what means can school psychologist obtain a trust of teacher and how can this trust look like in one specific school. Following methods were used: Observation, interviews, document analysis, autoanalysis. Categories crucial for school psychologist to obtain trust were observed. These were compared with other researches made with similar intention. At the end work reveals few types of relationships between the teacher and beginner school psychologist.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV