Zobrazit minimální záznam

Evaluation criteria for media products from the point of view of media education
dc.contributor.advisorDaněk, Jan
dc.creatorKřižánek, Tomáš
dc.date.accessioned2017-04-19T17:02:51Z
dc.date.available2017-04-19T17:02:51Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22642
dc.description.abstractDiplomová práce Kritéria hodnocení mediálních produktů z hlediska mediální výchovy na jedné straně poskytuje vhled do cílů a kritérií hodnocení mediálních produktů, která využívají mediální studia, a detailně analyzuje cíle mediální výchovy, na straně druhé potom všechny tyto poznatky využívá v návrhové části práce, která se zaměřuje na stanovení jednotného souboru kritérií hodnocení mediálních produktů z hlediska mediální výchovy. Tato kritéria může využít učitel 2. stupně základní školy při výběru mediálních produktů do výuky. Použití navržených kritérií je demonstrováno na sadě praktických aktivit použitelných pro reálnou výuku mediální výchovy. Součástí každé aktivity je přitom popis výběru produktu a aplikace jednoho hlavního kritéria během tohoto výběru. Kritéria hodnocení i aktivity jsou navrženy tak, aby splňovaly požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis called Evaluation criteria for media products from the point of view of media education provides an insight into the goals and evaluation criteria for media products, which are used by media studies. It carries out a detailed analysis of the goals of media education and uses all the established facts in the proposal part of the work, which focuses on creating a complex set of evaluation criteria for media products from the point of view of media education. These criteria can be used by a primary school teacher when choosing a suitable product for his lesson. The use of the proposed set of criteria is demonstrated by a set of practical activities which can be used for teaching media education. Each activity contains both a description of the selection of a suitable product, and application of one of the criteria as being the main. The proposed criteria and activities comply with the requirements of the Frame Educational Programme for Primary Education.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKritéria hodnocení mediálních produktů z hlediska mediální výchovycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-11
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75637
dc.title.translatedEvaluation criteria for media products from the point of view of media educationen_US
dc.contributor.refereeHolanová, Radka
dc.identifier.aleph001133013
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - český jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Czechen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - český jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Czechen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce Kritéria hodnocení mediálních produktů z hlediska mediální výchovy na jedné straně poskytuje vhled do cílů a kritérií hodnocení mediálních produktů, která využívají mediální studia, a detailně analyzuje cíle mediální výchovy, na straně druhé potom všechny tyto poznatky využívá v návrhové části práce, která se zaměřuje na stanovení jednotného souboru kritérií hodnocení mediálních produktů z hlediska mediální výchovy. Tato kritéria může využít učitel 2. stupně základní školy při výběru mediálních produktů do výuky. Použití navržených kritérií je demonstrováno na sadě praktických aktivit použitelných pro reálnou výuku mediální výchovy. Součástí každé aktivity je přitom popis výběru produktu a aplikace jednoho hlavního kritéria během tohoto výběru. Kritéria hodnocení i aktivity jsou navrženy tak, aby splňovaly požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis called Evaluation criteria for media products from the point of view of media education provides an insight into the goals and evaluation criteria for media products, which are used by media studies. It carries out a detailed analysis of the goals of media education and uses all the established facts in the proposal part of the work, which focuses on creating a complex set of evaluation criteria for media products from the point of view of media education. These criteria can be used by a primary school teacher when choosing a suitable product for his lesson. The use of the proposed set of criteria is demonstrated by a set of practical activities which can be used for teaching media education. Each activity contains both a description of the selection of a suitable product, and application of one of the criteria as being the main. The proposed criteria and activities comply with the requirements of the Frame Educational Programme for Primary Education.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990011330130106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV