dc.contributor.advisor | Glosíková, Viera | |
dc.creator | Plíšková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T16:47:21Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T16:47:21Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22592 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je navrhnout metodický postup pro učitele, jak řešit situaci, kdy zjistí, že žák v jeho třídě je fyzicky týrán. Následuje projekt, ve kterém učitelé sami sestaví zmíněný metodický postup. Teoretická část prezentuje problematiku syndromu CAN, jeho jednotlivé formy, možné prevence, jeho výskyt a právní pomoc. Metodou dotazníkového šetření bylo zmapováno povědomí učitelů o problematice a jejich zkušenosti. Z výsledků vyplývá, že učitelé mají dostatečné povědomí o problematice CAN a mají zájem se dále v této tématice vzdělávat. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of my graduation theses is to design a methodical process for teachers, how to solve a situation when it is found out that a pupil in his class is physicaly tortured. There is a project where the teachers, on their own, compile already mentioned methodical process. Theoretical part presents questions of syndrome CAN, its individual forms, possible prevention, its appearance and legal cooperation. It was explored teachers' awarness of existent problems and their experience by questionnaire inquiry. The result is that teachers are sufficiently aware of the problems CAN and they are interested in further education in this subject. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Syndrom týraných dětí mladšího školního věku jako problém primární školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-21 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 77147 | |
dc.title.translated | Syndrome of abused children of younger school age as a problem of primary school." | en_US |
dc.contributor.referee | Hanušová, Jaroslava | |
dc.identifier.aleph | 001133298 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce je navrhnout metodický postup pro učitele, jak řešit situaci, kdy zjistí, že žák v jeho třídě je fyzicky týrán. Následuje projekt, ve kterém učitelé sami sestaví zmíněný metodický postup. Teoretická část prezentuje problematiku syndromu CAN, jeho jednotlivé formy, možné prevence, jeho výskyt a právní pomoc. Metodou dotazníkového šetření bylo zmapováno povědomí učitelů o problematice a jejich zkušenosti. Z výsledků vyplývá, že učitelé mají dostatečné povědomí o problematice CAN a mají zájem se dále v této tématice vzdělávat. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of my graduation theses is to design a methodical process for teachers, how to solve a situation when it is found out that a pupil in his class is physicaly tortured. There is a project where the teachers, on their own, compile already mentioned methodical process. Theoretical part presents questions of syndrome CAN, its individual forms, possible prevention, its appearance and legal cooperation. It was explored teachers' awarness of existent problems and their experience by questionnaire inquiry. The result is that teachers are sufficiently aware of the problems CAN and they are interested in further education in this subject. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011332980106986 | |