Zobrazit minimální záznam

Supported Employment of Persons with High-Functioning Autism
dc.contributor.advisorStrnadová, Iva
dc.creatorBudkovská, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-19T16:46:36Z
dc.date.available2017-04-19T16:46:36Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22589
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou podporovaného zaměstnávání osob s vysoce funkčním autismem. První část práce se zaměřuje na projevy vysoce funkčního autismu v dospělosti. Konkrétně v ní najdeme informace, které se týkají komunikace, sociálních vztahů a chování. Další část je věnována službě podporovaného zaměstnávání. V poslední části jsou rozebrána specifika zaměstnávání osob s vysoce funkčním autismem. Ve výzkumné části jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření, které probíhalo v zařízeních poskytujících službu podporovaného zaměstnávání v ČR. Cílem šetření bylo zmapovat situaci při uplatňování osob s vysoce funkčním autismem prostřednictvím služby podporovaného zaměstnávání na trhu práce. To by mohlo přispět získání nových poznatků pro poskytovatele služby podporovaného zaměstnávání i pro ostatní, kteří pracují a pomáhají lidem s vysoce funkčním autismem.cs_CZ
dc.description.abstractMy diploma thesis is focused to a supported employment of people with highfunctioning autism (HFA). First part is focused on behavioral identifiers of people with H FA in adult age. Chapter deals with communication, social relationship and behavior in general. Following chapter mainly describes supported employment service. Last chapter is dedicated to specific tasks during introduction of people with HFA to an employment process. In the research part of the thesis there are presented results of questionnaires that were answered by variety of institutions providing supported employment service in the Czech Republic. The main aim of the research was to provide information about positioning of people with HFA at labour market. This might be helpful and provide valuable information for both supported employment agencies or the others that are helping to people with HFA.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePodporované záměstnávání osob s vysoce funkčním autismemcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-01
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74046
dc.title.translatedSupported Employment of Persons with High-Functioning Autismen_US
dc.contributor.refereeHádková, Kateřina
dc.identifier.aleph001182165
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou podporovaného zaměstnávání osob s vysoce funkčním autismem. První část práce se zaměřuje na projevy vysoce funkčního autismu v dospělosti. Konkrétně v ní najdeme informace, které se týkají komunikace, sociálních vztahů a chování. Další část je věnována službě podporovaného zaměstnávání. V poslední části jsou rozebrána specifika zaměstnávání osob s vysoce funkčním autismem. Ve výzkumné části jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření, které probíhalo v zařízeních poskytujících službu podporovaného zaměstnávání v ČR. Cílem šetření bylo zmapovat situaci při uplatňování osob s vysoce funkčním autismem prostřednictvím služby podporovaného zaměstnávání na trhu práce. To by mohlo přispět získání nových poznatků pro poskytovatele služby podporovaného zaměstnávání i pro ostatní, kteří pracují a pomáhají lidem s vysoce funkčním autismem.cs_CZ
uk.abstract.enMy diploma thesis is focused to a supported employment of people with highfunctioning autism (HFA). First part is focused on behavioral identifiers of people with H FA in adult age. Chapter deals with communication, social relationship and behavior in general. Following chapter mainly describes supported employment service. Last chapter is dedicated to specific tasks during introduction of people with HFA to an employment process. In the research part of the thesis there are presented results of questionnaires that were answered by variety of institutions providing supported employment service in the Czech Republic. The main aim of the research was to provide information about positioning of people with HFA at labour market. This might be helpful and provide valuable information for both supported employment agencies or the others that are helping to people with HFA.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011821650106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV