dc.contributor.advisor | Kargerová, Jana | |
dc.creator | Havlíčková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T16:42:30Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T16:42:30Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22573 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá klíčovými kompetencemi ve vzdělávacím programu Začít spolu, zaměřuje se na kompetenci řešení problémů. Na ni je orientován akční výzkum v praktické části práce, jehož prostřednictvím se snažím zjistit, jak tuto kompetenci v praxi u dětí co nejlépe a nejefektivněji rozvíjet. Teoretická část uvádí do problematiky transformace českého školství, dále se věnuje úloze klíčových kompetencí v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, zabývá se alternativními a inovativními školami a poslední část je zaměřena na vzdělávací program Začít spolu. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This work deals with key competencies in the educational program Step by Step. It focuses on problem-solving competence. The practical part of the work is oriented toward action research, through which I attempt to learn how to best and most effectively develop such competence in practice with children. The theoretical part presents problems related to the transformation of the Czech educational system, and is devoted to (the task of) key competencies in the educational framework of the program for elementary-school education, also dealing with alternative and innovative schools. The last part focuses on the educational program Step by Step. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Rozvoj a utváření kompetence k řešení problémů prostřednictvím center aktivit v programu začít spolu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70680 | |
dc.title.translated | The delopment and the formation of the problem solving competence through the activity centers in the step by step program | en_US |
dc.contributor.referee | Tomková, Anna | |
dc.identifier.aleph | 001136768 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce se zabývá klíčovými kompetencemi ve vzdělávacím programu Začít spolu, zaměřuje se na kompetenci řešení problémů. Na ni je orientován akční výzkum v praktické části práce, jehož prostřednictvím se snažím zjistit, jak tuto kompetenci v praxi u dětí co nejlépe a nejefektivněji rozvíjet. Teoretická část uvádí do problematiky transformace českého školství, dále se věnuje úloze klíčových kompetencí v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, zabývá se alternativními a inovativními školami a poslední část je zaměřena na vzdělávací program Začít spolu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This work deals with key competencies in the educational program Step by Step. It focuses on problem-solving competence. The practical part of the work is oriented toward action research, through which I attempt to learn how to best and most effectively develop such competence in practice with children. The theoretical part presents problems related to the transformation of the Czech educational system, and is devoted to (the task of) key competencies in the educational framework of the program for elementary-school education, also dealing with alternative and innovative schools. The last part focuses on the educational program Step by Step. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011367680106986 | |