dc.contributor.advisor | Housarová, Blanka | |
dc.creator | Klicperová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T16:32:58Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T16:32:58Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22551 | |
dc.description.abstract | ¨Ve své diplomové práci se v teoretické části zaměřím na popsání a porovnání čtyř geneticky podmíněných syndromů Downova syndromu, syndromu Prader-Willi, Turnérova syndromu a syndromu Noonanové. V praktické části své diplomové práce se budu věnovat zjišťování stupně znalostí zaměřených na tuto problematiku mezi studenty, pracovníky a odborníky z oblasti pomáhajících profesí. Prostřednictvím kasuistik a rozhovorů s rodiči přiblížím dva z výše zmíněných syndromů (syndrom Prader-Willi a syndrom Noonanové). | cs_CZ |
dc.description.abstract | Theoretical part of my diploma thesis is oriented on description and comparison of four genetically caused syndroms Down Syndrome, Prader-Willi Syndrome, Turner Syndrome, Noonan syndrome. In practical part of my thesis I attend to discover level of knowledge of this issue among students, workers and specialists from sphere of assisting professions using questionnaires. I try to familiarize two of above-mentioned syndroms (Prader-Willi Syndrome and Noonan Syndrome) through casuistical methods and interviews with parents. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Známé a méně známé geneticky podmíněné syndromy Downův syndrom, syndrom Prader-Willi, Turnerům syndrom a syndrom Noonanové | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-06-01 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 74020 | |
dc.title.translated | Less-know syndroms Comparison of Down syndrom, Syndrom Prader-Willi, Turner syndrom and Noonan syndrom | en_US |
dc.contributor.referee | Opekarová, Olga | |
dc.identifier.aleph | 001176376 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Special Schools | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Special Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | ¨Ve své diplomové práci se v teoretické části zaměřím na popsání a porovnání čtyř geneticky podmíněných syndromů Downova syndromu, syndromu Prader-Willi, Turnérova syndromu a syndromu Noonanové. V praktické části své diplomové práce se budu věnovat zjišťování stupně znalostí zaměřených na tuto problematiku mezi studenty, pracovníky a odborníky z oblasti pomáhajících profesí. Prostřednictvím kasuistik a rozhovorů s rodiči přiblížím dva z výše zmíněných syndromů (syndrom Prader-Willi a syndrom Noonanové). | cs_CZ |
uk.abstract.en | Theoretical part of my diploma thesis is oriented on description and comparison of four genetically caused syndroms Down Syndrome, Prader-Willi Syndrome, Turner Syndrome, Noonan syndrome. In practical part of my thesis I attend to discover level of knowledge of this issue among students, workers and specialists from sphere of assisting professions using questionnaires. I try to familiarize two of above-mentioned syndroms (Prader-Willi Syndrome and Noonan Syndrome) through casuistical methods and interviews with parents. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011763760106986 | |