Zobrazit minimální záznam

Dranma education within the frame of long termproject)
dc.contributor.advisorMarušák, Radek
dc.creatorTalpová, Michaela
dc.date.accessioned2017-04-19T16:28:15Z
dc.date.available2017-04-19T16:28:15Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22545
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na využití dramatické výchovy při vyučování projektovou metodou. V teoretické části se zaobírá terminologií projektového vyučování, jeho historií, metodami, možnostmi využití, přednostmi a úskalími. Dalším bodem teoretické části je interference dramatické výchovy a projektového vyučování. Zde jsou nastíněny možnosti, které dramatická výchova v rámci projektu nabízí. Praktická část je věnována podrobnému popisu a reflexi dlouhodobého projektu pro druhý ročník základní školy. Projekt je postaven na základě integrace dramatické výchovy s ostatními vyučovanými předměty.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis focuses on the use of drama education during the project method in teaching. In the theoretical part, it deals with terminology of project education, its history, methods, ways of application and advantages and disadvantages. The next theoretical part is about interference of drama education and project education. Some options that drama education offers within the project are outlined here. The practical part is devoted to the detailed characterization and reflection of longlasting project for the second year of elementary school. The project was made on the basis of integration of drama education with other taught subjects.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDramatická výchova v rámci dlouhodobého projektucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74807
dc.title.translatedDranma education within the frame of long termproject)en_US
dc.contributor.refereeHolemá, Irena
dc.identifier.aleph001136275
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na využití dramatické výchovy při vyučování projektovou metodou. V teoretické části se zaobírá terminologií projektového vyučování, jeho historií, metodami, možnostmi využití, přednostmi a úskalími. Dalším bodem teoretické části je interference dramatické výchovy a projektového vyučování. Zde jsou nastíněny možnosti, které dramatická výchova v rámci projektu nabízí. Praktická část je věnována podrobnému popisu a reflexi dlouhodobého projektu pro druhý ročník základní školy. Projekt je postaven na základě integrace dramatické výchovy s ostatními vyučovanými předměty.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis focuses on the use of drama education during the project method in teaching. In the theoretical part, it deals with terminology of project education, its history, methods, ways of application and advantages and disadvantages. The next theoretical part is about interference of drama education and project education. Some options that drama education offers within the project are outlined here. The practical part is devoted to the detailed characterization and reflection of longlasting project for the second year of elementary school. The project was made on the basis of integration of drama education with other taught subjects.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011362750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV