dc.contributor.advisor | Marušák, Radek | |
dc.creator | Talpová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T16:28:15Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T16:28:15Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22545 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na využití dramatické výchovy při vyučování projektovou metodou. V teoretické části se zaobírá terminologií projektového vyučování, jeho historií, metodami, možnostmi využití, přednostmi a úskalími. Dalším bodem teoretické části je interference dramatické výchovy a projektového vyučování. Zde jsou nastíněny možnosti, které dramatická výchova v rámci projektu nabízí. Praktická část je věnována podrobnému popisu a reflexi dlouhodobého projektu pro druhý ročník základní školy. Projekt je postaven na základě integrace dramatické výchovy s ostatními vyučovanými předměty. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis focuses on the use of drama education during the project method in teaching. In the theoretical part, it deals with terminology of project education, its history, methods, ways of application and advantages and disadvantages. The next theoretical part is about interference of drama education and project education. Some options that drama education offers within the project are outlined here. The practical part is devoted to the detailed characterization and reflection of longlasting project for the second year of elementary school. The project was made on the basis of integration of drama education with other taught subjects. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Dramatická výchova v rámci dlouhodobého projektu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 74807 | |
dc.title.translated | Dranma education within the frame of long termproject) | en_US |
dc.contributor.referee | Holemá, Irena | |
dc.identifier.aleph | 001136275 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce je zaměřena na využití dramatické výchovy při vyučování projektovou metodou. V teoretické části se zaobírá terminologií projektového vyučování, jeho historií, metodami, možnostmi využití, přednostmi a úskalími. Dalším bodem teoretické části je interference dramatické výchovy a projektového vyučování. Zde jsou nastíněny možnosti, které dramatická výchova v rámci projektu nabízí. Praktická část je věnována podrobnému popisu a reflexi dlouhodobého projektu pro druhý ročník základní školy. Projekt je postaven na základě integrace dramatické výchovy s ostatními vyučovanými předměty. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis focuses on the use of drama education during the project method in teaching. In the theoretical part, it deals with terminology of project education, its history, methods, ways of application and advantages and disadvantages. The next theoretical part is about interference of drama education and project education. Some options that drama education offers within the project are outlined here. The practical part is devoted to the detailed characterization and reflection of longlasting project for the second year of elementary school. The project was made on the basis of integration of drama education with other taught subjects. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011362750106986 | |