Zobrazit minimální záznam

Suggestions of Tests of Musicality on the Elementary Schools
dc.contributor.advisorVáňová, Hana
dc.creatorZedínková, Petra
dc.date.accessioned2017-04-19T16:24:16Z
dc.date.available2017-04-19T16:24:16Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22538
dc.description.abstractDlouhodobým problémem naší hudební pedagogiky je nepropracovaná diagnostika hudebních schopností a dovedností žáků. Proto se v praxi problém diagnostiky řeší tvorbou empirických testů (každý učitel si vytváří testy podle svého uvážení a svých zkušeností). To však od učitele vyžaduje znalosti hudební psychologie, zejména problematiky hudebních schopností a dovedností i základní znalosti metodologie výzkumu. Cílem diplomové práce je pomoci učitelské praxi a vytvořit baterie kolektivních testů hudebnosti použitelné v jednotlivých ročnících základní školy. S tím souviselo zajištění adekvátních výzkumných prostředků, tj. vypracování přesného znění jednotlivých testů včetně instrukcí, ilustrativních příkladů a vlastních diagnostických úkolů řazených podle obtížnosti. Součástí práce jsou záznamové archy a CD s poslechovými skladbami.cs_CZ
dc.description.abstractLong - term problem ours musical pedagogy is unfinished diagnostics musical ability and skill pupils. Therefore practically problem diagnosticians smoothing - out production experiential tests (every teacher forms tests after his discretion and his experience). It however from teacher requires knowledge musical psychology, especially problems musical ability and skill and basic knowledge methodology research. Aim diploma work work is assist in teacher's practice and create battery collective tests musical appreciation applicable in single yearly primary school. With it interrelated reservation adequate experimental agents, i. e. elaboration accurate wording single tests inclusive instruction, exemplificative instances and personal diagnostic impositions ranged after burdensomeness. Part of work are memorandum sheets and CD with auscultatory compositions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleNávrhy kolektivních prověrek hudebnosti pro 1. stupeň ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-16
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75816
dc.title.translatedSuggestions of Tests of Musicality on the Elementary Schoolsen_US
dc.contributor.refereeVachudová, Eva
dc.identifier.aleph001135783
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDlouhodobým problémem naší hudební pedagogiky je nepropracovaná diagnostika hudebních schopností a dovedností žáků. Proto se v praxi problém diagnostiky řeší tvorbou empirických testů (každý učitel si vytváří testy podle svého uvážení a svých zkušeností). To však od učitele vyžaduje znalosti hudební psychologie, zejména problematiky hudebních schopností a dovedností i základní znalosti metodologie výzkumu. Cílem diplomové práce je pomoci učitelské praxi a vytvořit baterie kolektivních testů hudebnosti použitelné v jednotlivých ročnících základní školy. S tím souviselo zajištění adekvátních výzkumných prostředků, tj. vypracování přesného znění jednotlivých testů včetně instrukcí, ilustrativních příkladů a vlastních diagnostických úkolů řazených podle obtížnosti. Součástí práce jsou záznamové archy a CD s poslechovými skladbami.cs_CZ
uk.abstract.enLong - term problem ours musical pedagogy is unfinished diagnostics musical ability and skill pupils. Therefore practically problem diagnosticians smoothing - out production experiential tests (every teacher forms tests after his discretion and his experience). It however from teacher requires knowledge musical psychology, especially problems musical ability and skill and basic knowledge methodology research. Aim diploma work work is assist in teacher's practice and create battery collective tests musical appreciation applicable in single yearly primary school. With it interrelated reservation adequate experimental agents, i. e. elaboration accurate wording single tests inclusive instruction, exemplificative instances and personal diagnostic impositions ranged after burdensomeness. Part of work are memorandum sheets and CD with auscultatory compositions.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990011357830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV