Show simple item record

Additional Education of Teachers and Preparation to New School-leaving Exam
dc.contributor.advisorVasileská, Marie
dc.creatorBotková, Kamila
dc.date.accessioned2017-04-19T16:23:46Z
dc.date.available2017-04-19T16:23:46Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22536
dc.description.abstractÚspěšný průběh celoživotního vzdělávání všech pedagogických pracovníků, tedy i učitelů chemie, je jedním z nezbytných předpokladů zdárné realizace změn souvisejících s naším současným školstvím (kurikulární reforma, rámcově vzdělávací plány, vytvoření jednotného systému evaluace apod.). Potřeba dalšího vzdělávání je vyvolána jak novými předmětovými, odbornými a didaktickými přístupy, tak i rozvojem nových informačních technologií. Kromě nejčastějších forem dalšího vzdělávání jako jsou kurzy, semináře, laboratorní cvičení, exkurze, vzdělávací programy a další profesní studium na vysokých školách se jedná o výměnné pobyty učitelů a aktivity založené na spolupráci mezi různými školami v rámci systémových projektů Evropských strukturálních fondů. Diplomová práce se zabývá jednou z nejnovějších forem dalšího vzdělávání a to je vzdělávání za pomocí e-learningu. Jejím cílem je navrhnout scénář pro přípravu základního distančního e-learningové vzdělávání učitelů chemie. Tématický obsah práce byl zvolen s ohledem na důležitou oblast evaluace a autoevaluace výsledků vzdělávání na úrovni školy i žáka a zabývá se základními nástroji jako je učební úloha a její využití v didaktických testech. Protože se základy práce s didaktickými testy v chemii by se samozřejmě měli seznámit nejen učitelé, ale i jejich žáci, je druhý...cs_CZ
dc.description.abstractA successful course of lifelong education of all pedagogical workers, including chemistry teachers, is part of necessary background for implementing changes concerning our contemporary education system (the educating reform, general educating programs, a creation of a unified system of evaluation and so forth). The need for further education is caused both by new professional and didactic approaches within the particular school subject and by a quick development of new information technologies. Besides the most common forms of further education such as courses, seminars, laboratory practices, field trips, educational programs and further professional studies at universities, there are also teachers' exchange stays and activities based on a cooperation among schools within the framework of systemic projects of European structural funds. The thesis discusses one of the newest forms of further education, e-learning. Its goal is to outline a scenario for the preparation of a basic distance e-learning education of chemistry teachers. The theme was chosen in regard to the important area of evaluation and autoevaluation of education results, and it is approached from the viewpoints of the school and the student. It concerns basic tools as is the mathematical problem and its application in didactic tests. The...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDalší vzdělávání učitelů a příprava nové maturity z chemiecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-07
dc.description.departmentKatedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75222
dc.title.translatedAdditional Education of Teachers and Preparation to New School-leaving Examen_US
dc.contributor.refereeVaňková, Věra
dc.identifier.aleph001138398
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - biologie - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - chemiecs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Biology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Chemistryen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - biologie - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - chemiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Biology - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Chemistryen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csÚspěšný průběh celoživotního vzdělávání všech pedagogických pracovníků, tedy i učitelů chemie, je jedním z nezbytných předpokladů zdárné realizace změn souvisejících s naším současným školstvím (kurikulární reforma, rámcově vzdělávací plány, vytvoření jednotného systému evaluace apod.). Potřeba dalšího vzdělávání je vyvolána jak novými předmětovými, odbornými a didaktickými přístupy, tak i rozvojem nových informačních technologií. Kromě nejčastějších forem dalšího vzdělávání jako jsou kurzy, semináře, laboratorní cvičení, exkurze, vzdělávací programy a další profesní studium na vysokých školách se jedná o výměnné pobyty učitelů a aktivity založené na spolupráci mezi různými školami v rámci systémových projektů Evropských strukturálních fondů. Diplomová práce se zabývá jednou z nejnovějších forem dalšího vzdělávání a to je vzdělávání za pomocí e-learningu. Jejím cílem je navrhnout scénář pro přípravu základního distančního e-learningové vzdělávání učitelů chemie. Tématický obsah práce byl zvolen s ohledem na důležitou oblast evaluace a autoevaluace výsledků vzdělávání na úrovni školy i žáka a zabývá se základními nástroji jako je učební úloha a její využití v didaktických testech. Protože se základy práce s didaktickými testy v chemii by se samozřejmě měli seznámit nejen učitelé, ale i jejich žáci, je druhý...cs_CZ
uk.abstract.enA successful course of lifelong education of all pedagogical workers, including chemistry teachers, is part of necessary background for implementing changes concerning our contemporary education system (the educating reform, general educating programs, a creation of a unified system of evaluation and so forth). The need for further education is caused both by new professional and didactic approaches within the particular school subject and by a quick development of new information technologies. Besides the most common forms of further education such as courses, seminars, laboratory practices, field trips, educational programs and further professional studies at universities, there are also teachers' exchange stays and activities based on a cooperation among schools within the framework of systemic projects of European structural funds. The thesis discusses one of the newest forms of further education, e-learning. Its goal is to outline a scenario for the preparation of a basic distance e-learning education of chemistry teachers. The theme was chosen in regard to the important area of evaluation and autoevaluation of education results, and it is approached from the viewpoints of the school and the student. It concerns basic tools as is the mathematical problem and its application in didactic tests. The...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
dc.identifier.lisID990011383980106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV