Show simple item record

Evaluation in lessons of French language according to The CEFR
Hodnocení v hodinách FJ z pohledu SERR
dc.contributor.advisorKlinka, Tomáš
dc.creatorVaňáčová, Eva
dc.date.accessioned2017-04-19T16:19:04Z
dc.date.available2017-04-19T16:19:04Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22524
dc.description.abstractDiplomová práce na téma "Hodnocení v hodinách francouzštiny z pohledu Evropského jazykového rámce" má sloužit především učitelům francouzského jazyka jako jeden ze způsobů, jak správně hodnotit své studenty. Práce obsahuje dvě části. V první z nich jsou uvedeny teoretické informace týkající se hodnocení, z nichž je poté odvozena část praktická. Praktickou část tvoří pracovní listy určené učitelům, které obsahují cílovou skupinu studentů, pro které jsou určeny, vzdělávací cíle, pomůcky a možný návrh hodnocení. Hodnocení je velmi důležitým momentem ve výuce a to nejen cizích jazyků. Jeho výsledky velmi ovlivňují další studium žáka, jelikož ne vždy samotné hodnocení může být pozitivním podnětem. Proto se nejprve zabýváme hodnocením jako takovým. Teoretická část začíná obecným vymezením Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jeho stručného vývoje. Podoba, jakou známe dnes, byla uvedena v praxi v roce 2001, kdy jej vydala Rada Evropy. Hlavní myšlenkou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky je poskytnutí obecného rámce pro vypracování jazykových sylabů, zkoušek či učebnic v celé Evropě. Ve své úplnosti popisuje vše, co se musí studenti naučit, aby užívali jazyka ke komunikaci a současně jaké znalosti a dovednosti musí rozvíjet, aby byli schopni účinně jednat. Popis se samozřejmě také...cs_CZ
dc.description.abstractDans ce mémoire de diplôme, on a effectué une étude de l'évaluation tout au long de l'apprentissage. L'objectif principal consistait introduire les différents types d'évaluation pour qu'ils soient utiles en classe. Ce travail est destiné aux enseignants du français langue étrangre qui peuvent y trouver la présentation approfondie de l'évaluation. Les sujets de la partie théorique sont en rapport avec la cadre européen commun en référence qui actuellement classifie les niveaux des compétences en langue étrangre. Il s'agit de ces thmes: "Le CECR et son histoire", "L'origine de six niveaux de compétences en langue", "Chapitre 9 du CECR" (abordant exclusivement l'évaluation), "L'autoévaluation" et "L'évaluation finale". On a abordé les moments les plus importants qui ont introduit la naissance de document (le CECR) qui aujourd'hui facilite le travail non seulement aux enseignants mais aussi aux créateurs qui préparent les manuels pour des étudiants. On a expliqué de la manire précise les compétences en langue pour chaque niveau. L'enseignant doit se concentrer sur le niveau de ses élves et constituer une évaluation adéquate. Pour cette raison on a inclus dans ce travail plusieurs types d'évaluation et leurs différences de point de vue du moment de l'apprentissage. Ensuite, on a présenté l'autoévaluation qui...en_US
dc.languageFrenchcs_CZ
dc.language.isofr_FR
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleÉvaluation en classe de FLE du point de vue du Cadre européen commun de référencefr_FR
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-22
dc.description.departmentKatedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75581
dc.title.translatedEvaluation in lessons of French language according to The CEFRen_US
dc.title.translatedHodnocení v hodinách FJ z pohledu SERRcs_CZ
dc.contributor.refereeJančík, Jiří
dc.identifier.aleph001187271
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Sciensesen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Sciensesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce na téma "Hodnocení v hodinách francouzštiny z pohledu Evropského jazykového rámce" má sloužit především učitelům francouzského jazyka jako jeden ze způsobů, jak správně hodnotit své studenty. Práce obsahuje dvě části. V první z nich jsou uvedeny teoretické informace týkající se hodnocení, z nichž je poté odvozena část praktická. Praktickou část tvoří pracovní listy určené učitelům, které obsahují cílovou skupinu studentů, pro které jsou určeny, vzdělávací cíle, pomůcky a možný návrh hodnocení. Hodnocení je velmi důležitým momentem ve výuce a to nejen cizích jazyků. Jeho výsledky velmi ovlivňují další studium žáka, jelikož ne vždy samotné hodnocení může být pozitivním podnětem. Proto se nejprve zabýváme hodnocením jako takovým. Teoretická část začíná obecným vymezením Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jeho stručného vývoje. Podoba, jakou známe dnes, byla uvedena v praxi v roce 2001, kdy jej vydala Rada Evropy. Hlavní myšlenkou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky je poskytnutí obecného rámce pro vypracování jazykových sylabů, zkoušek či učebnic v celé Evropě. Ve své úplnosti popisuje vše, co se musí studenti naučit, aby užívali jazyka ke komunikaci a současně jaké znalosti a dovednosti musí rozvíjet, aby byli schopni účinně jednat. Popis se samozřejmě také...cs_CZ
uk.abstract.enDans ce mémoire de diplôme, on a effectué une étude de l'évaluation tout au long de l'apprentissage. L'objectif principal consistait introduire les différents types d'évaluation pour qu'ils soient utiles en classe. Ce travail est destiné aux enseignants du français langue étrangre qui peuvent y trouver la présentation approfondie de l'évaluation. Les sujets de la partie théorique sont en rapport avec la cadre européen commun en référence qui actuellement classifie les niveaux des compétences en langue étrangre. Il s'agit de ces thmes: "Le CECR et son histoire", "L'origine de six niveaux de compétences en langue", "Chapitre 9 du CECR" (abordant exclusivement l'évaluation), "L'autoévaluation" et "L'évaluation finale". On a abordé les moments les plus importants qui ont introduit la naissance de document (le CECR) qui aujourd'hui facilite le travail non seulement aux enseignants mais aussi aux créateurs qui préparent les manuels pour des étudiants. On a expliqué de la manire précise les compétences en langue pour chaque niveau. L'enseignant doit se concentrer sur le niveau de ses élves et constituer une évaluation adéquate. Pour cette raison on a inclus dans ce travail plusieurs types d'évaluation et leurs différences de point de vue du moment de l'apprentissage. Ensuite, on a présenté l'autoévaluation qui...en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV