dc.contributor.advisor | Mojžíšová, Jarmila | |
dc.creator | Baranová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T15:59:53Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T15:59:53Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22468 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce - Projektové vyučování - je tvořena dvěma částmi, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje nejdůležitější aspekty této problematiky počínaje historií, výčtem výhod či nevýhod, přes typologii projektu až po úlohu učitele při tomto způsobu výuky. Praktická část se pak zabývá vytvořením a realizací projektu samotného. Projekt Protidrogový plán je námětem pro osobnostně sociální výchovu, ale dává také dostatek prostoru k práci s informacemi z různých zdrojů. Výstup z projektu je zaměřen na schopnost orientovat se v odvětví, které charakterizuje dnešní dobu - s informatikou, a to především v dovednostech a kompetencích v používání multimediální techniky. Přínosem projektu je rovněž přirozená možnost propojit teoretické poznatky s osobními zkušenostmi žáků. Projekt je vhodné zařadit do výuky v době, kdy se žáci již orientují v základních pojmech a oblastech drogové problematiky i výše zmíněné informatiky. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Thesis - Project teaching - composes of the theoretical and practical part. The theoretical part summarizes the most important aspects of the theme ranging from the history, the advantages and disadvantages, the project typology to the teacher's role in this teaching method. The practical part deals with the creation and execution of the project itself. The Anti-drug plan is the subject for the personality social education, but it also provides enough opportunities for handling information from different sources. The output of the project is focused on the ability to take one's bearing in the branch pertinent to our modern life - computer science, particularly in terms of the competence and skills needed for the use of multimedia technique. The project may also contribute to the linkage of theoretical knowledge with the pupils' personal experience. The project is fit for the classes at the time when pupils take their bearing in the basic terminology and areas relating to drugs and the above-mentioned computer science. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Projektové vyučování | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-21 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 76005 | |
dc.title.translated | Project teaching | en_US |
dc.contributor.referee | Prokop, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 001219609 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - rodinná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Domestic Science | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - rodinná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Domestic Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce - Projektové vyučování - je tvořena dvěma částmi, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje nejdůležitější aspekty této problematiky počínaje historií, výčtem výhod či nevýhod, přes typologii projektu až po úlohu učitele při tomto způsobu výuky. Praktická část se pak zabývá vytvořením a realizací projektu samotného. Projekt Protidrogový plán je námětem pro osobnostně sociální výchovu, ale dává také dostatek prostoru k práci s informacemi z různých zdrojů. Výstup z projektu je zaměřen na schopnost orientovat se v odvětví, které charakterizuje dnešní dobu - s informatikou, a to především v dovednostech a kompetencích v používání multimediální techniky. Přínosem projektu je rovněž přirozená možnost propojit teoretické poznatky s osobními zkušenostmi žáků. Projekt je vhodné zařadit do výuky v době, kdy se žáci již orientují v základních pojmech a oblastech drogové problematiky i výše zmíněné informatiky. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Thesis - Project teaching - composes of the theoretical and practical part. The theoretical part summarizes the most important aspects of the theme ranging from the history, the advantages and disadvantages, the project typology to the teacher's role in this teaching method. The practical part deals with the creation and execution of the project itself. The Anti-drug plan is the subject for the personality social education, but it also provides enough opportunities for handling information from different sources. The output of the project is focused on the ability to take one's bearing in the branch pertinent to our modern life - computer science, particularly in terms of the competence and skills needed for the use of multimedia technique. The project may also contribute to the linkage of theoretical knowledge with the pupils' personal experience. The project is fit for the classes at the time when pupils take their bearing in the basic terminology and areas relating to drugs and the above-mentioned computer science. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012196090106986 | |