Show simple item record

GCSE examination - problems of interaction in oral French language examination
dc.contributor.advisorKlinka, Tomáš
dc.creatorFejková, Petra
dc.date.accessioned2017-04-19T15:58:21Z
dc.date.available2017-04-19T15:58:21Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22466
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo nastínit problémy interakce ústní části státní maturitní zkoušky a navrhnout možné cvičební postupy, které by těmto problémům předcházely. K porozumění ústní části reformované maturitní zkoušky bylo nezbytné představit tuto zkoušku komplexně, s větším důrazem na ústní část. Dále byla zkoumána možnost využití mezinárodní jazykové zkoušky DELF k přípravě na ústní část maturitní zkoušky.cs_CZ
dc.description.abstractA l'intention de ce mémoire était présenté et analysé des problmes de l'interaction que l'épreuve orale du nouveau baccalauréat garanti par l'État pourrait porter. En analysant ces problmes nous essayâmes de proposer les exercices de l'entraînement qui pourraient aider les apprenants acquérir les compétences nécessaires pour réussir l'épreuve orale. Comparant l'épreuve orale du nouveau baccalauréat avec l'épreuve orale de l'examen international DELF (Diplôme d'études en langue française) nous cherchâmes les points communs entre ces deux examens l'aide desquels les apprenants auraient plusieurs possibilités d'améliorer les compétences demandées pour réussir l'épreuve orale soit du nouveau baccalauréat soit de l'examen DELF.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleStátní maturita - problematika interakce u ústní části maturitní zkoušky z FJ.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-08
dc.description.departmentKatedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId72506
dc.title.translatedGCSE examination - problems of interaction in oral French language examinationen_US
dc.contributor.refereeJančík, Jiří
dc.identifier.aleph001131097
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - dějepiscs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Historyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - dějepiscs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Historyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této diplomové práce bylo nastínit problémy interakce ústní části státní maturitní zkoušky a navrhnout možné cvičební postupy, které by těmto problémům předcházely. K porozumění ústní části reformované maturitní zkoušky bylo nezbytné představit tuto zkoušku komplexně, s větším důrazem na ústní část. Dále byla zkoumána možnost využití mezinárodní jazykové zkoušky DELF k přípravě na ústní část maturitní zkoušky.cs_CZ
uk.abstract.enA l'intention de ce mémoire était présenté et analysé des problmes de l'interaction que l'épreuve orale du nouveau baccalauréat garanti par l'État pourrait porter. En analysant ces problmes nous essayâmes de proposer les exercices de l'entraînement qui pourraient aider les apprenants acquérir les compétences nécessaires pour réussir l'épreuve orale. Comparant l'épreuve orale du nouveau baccalauréat avec l'épreuve orale de l'examen international DELF (Diplôme d'études en langue française) nous cherchâmes les points communs entre ces deux examens l'aide desquels les apprenants auraient plusieurs possibilités d'améliorer les compétences demandées pour réussir l'épreuve orale soit du nouveau baccalauréat soit de l'examen DELF.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV