Show simple item record

dc.contributor.advisorKittnarová, Olga
dc.creatorYang, Shu
dc.date.accessioned2017-04-19T15:11:18Z
dc.date.available2017-04-19T15:11:18Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22284
dc.description.abstractRÉSUME Tato diplomová práce je sestavena z dvanácti kapitol, které se zaměřují na dějiny, definici, modely, metody, formy, techniky, čínské hudební nástroje, školní testy a další aktivity z oblasti muzikoterapie. První kapitola podává základní informaci o muzikoterapii a zabývá se definicemi tohoto pojmu. Druhá kapitola zahrnuje dějiny muzikoterapie od starověku po 20. století. Ve třetí kapitole zmiňuji základy muzikoterapie z fyzického, emocionálního, sociálního a estetického hlediska. Čtvrtá kapitola popisuje vztah mezi muzikoterapií a ostatními obory jako jsou hudební výchova a hudební psychologie. Pátá kapitola je věnována nejzávažnějším modelovým technikám muzikoterapie. Šestá kapitola se zaměřuje na formy muzikoterapie. Sedmá kapitola popisuje hudební prostředky a užívané techniky muzikoterapie, jakými jsou práce těla, hlasu a nástrojů. Osmá kapitola analýzuje techniky improvizace, kompozice a interpretace, užité v muzikoterapii. Devátá kapitola pokračuje s popisem poslechových disciplín v muzikoterapii. Desátá kapitola zmiňuje nejdůležitější a nejpopulárnější čínské hudební nástroje, které mohou být užity v muzikoterapii. Jedenáctá kapitola zahrnuje několik mých návrhů muzikoterapetických aktivit, které představují také práci s čínskými nástroji. Poslední kapitola obsahuje analýzy testů,...cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma dissertation consists of twelve chapters which focus on the history, definitions, models, methods, forms, techniques, Chinese instruments, school's tests and activities ofMusic Therapy. The first chapter indicates general information about Music Therapy and covers the formal definition of the term. The second chapter includes the history of Music Therapy, from Ancient time to the 20th century. In the third chapter I mentioned the foundation of Music Therapy from physical, emotional, social and aesthetic point of view. The fourth chapter describes the relations of Music Therapy and other disciplines which are Music Education and Music Psychology. The fifth chapter is dedicated to the most important prototype models in Music Therapy. The sixth chapter is concentrated on the forms of Music Therapy. The seventh chapter expresses the music means and techniques of body, voice and instruments in Music Therapy. The eighth chapter indicates the use of the techniques such as improvisation, composition and interpretation in Music Therapy. The ninth chapter is continuing with the description of listening disciplines in Music Therapy. The tenth chapter is commenting the most important and popular Chinese instruments which might be used in Music Therapy. The eleventh chapter contain my several...en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMusic Therapy. History, Models, Techniques, Tests with Chinese Instrumentsen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-03
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId87774
dc.contributor.refereeNedělka, Michal
dc.identifier.aleph001485795
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - sbormistrovstvícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - Choir Conductingen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - sbormistrovstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - Choir Conductingen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csRÉSUME Tato diplomová práce je sestavena z dvanácti kapitol, které se zaměřují na dějiny, definici, modely, metody, formy, techniky, čínské hudební nástroje, školní testy a další aktivity z oblasti muzikoterapie. První kapitola podává základní informaci o muzikoterapii a zabývá se definicemi tohoto pojmu. Druhá kapitola zahrnuje dějiny muzikoterapie od starověku po 20. století. Ve třetí kapitole zmiňuji základy muzikoterapie z fyzického, emocionálního, sociálního a estetického hlediska. Čtvrtá kapitola popisuje vztah mezi muzikoterapií a ostatními obory jako jsou hudební výchova a hudební psychologie. Pátá kapitola je věnována nejzávažnějším modelovým technikám muzikoterapie. Šestá kapitola se zaměřuje na formy muzikoterapie. Sedmá kapitola popisuje hudební prostředky a užívané techniky muzikoterapie, jakými jsou práce těla, hlasu a nástrojů. Osmá kapitola analýzuje techniky improvizace, kompozice a interpretace, užité v muzikoterapii. Devátá kapitola pokračuje s popisem poslechových disciplín v muzikoterapii. Desátá kapitola zmiňuje nejdůležitější a nejpopulárnější čínské hudební nástroje, které mohou být užity v muzikoterapii. Jedenáctá kapitola zahrnuje několik mých návrhů muzikoterapetických aktivit, které představují také práci s čínskými nástroji. Poslední kapitola obsahuje analýzy testů,...cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma dissertation consists of twelve chapters which focus on the history, definitions, models, methods, forms, techniques, Chinese instruments, school's tests and activities ofMusic Therapy. The first chapter indicates general information about Music Therapy and covers the formal definition of the term. The second chapter includes the history of Music Therapy, from Ancient time to the 20th century. In the third chapter I mentioned the foundation of Music Therapy from physical, emotional, social and aesthetic point of view. The fourth chapter describes the relations of Music Therapy and other disciplines which are Music Education and Music Psychology. The fifth chapter is dedicated to the most important prototype models in Music Therapy. The sixth chapter is concentrated on the forms of Music Therapy. The seventh chapter expresses the music means and techniques of body, voice and instruments in Music Therapy. The eighth chapter indicates the use of the techniques such as improvisation, composition and interpretation in Music Therapy. The ninth chapter is continuing with the description of listening disciplines in Music Therapy. The tenth chapter is commenting the most important and popular Chinese instruments which might be used in Music Therapy. The eleventh chapter contain my several...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV