dc.contributor.advisor | Tichá, Alena | |
dc.creator | Budigová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T15:09:51Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T15:09:51Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22279 | |
dc.description.abstract | Žijeme v době moderních způsobů komunikace a komunikačních technologií, jako je internet, videotelefony atd., které nás nutí a zároveň nám umožňují získávat potřebné informace. Potřeba větší komunikace roste a s ní roste i nutnost vzdělávání se v oblasti cizojazyčné. Umět cizí jazyk je neodmyslitelná součást každého z nás a začíná již v útlém věku, kdy se v mateřské školce nebo na prvním stupni základní školy děti učí cizímu jazyku. Jelikož je to právě věk předškolní nebo mladší školní věk, je nutné vytvořit takový výukový systém, který bude co nejvíce zachovávat dětské potřeby daného věku. Tímto způsobem jsem se snažila zaměřit i moji diplomovou práci. Jejím cílem je snažit se v rámci integrativní pedagogiky ukázat cestu, kdy výuka cizího jazyka nestojí pouze na nudných cvičeních a nezáživných textech z učebnic, ale opírá se o sféru každému jedinci přirozenou, a tou je hudební výchova. Z toho plyne i název mé diplomové práce Mezipředmětové vztahy v hodinách hudební výchovy a anglického jazyka. S tím souvisí i zapojení dalších prvků, jako je pohybová výchova , výtvarná výchova a prvky dramatičnosti. Samozřejmě, že nejsem první, kdo se o něco podobného pokouší. Existuje zde několik institucí např. Rolino nebo Aaada. Chtěla bych upozornit na práci paní učitelky Hany Bartoškové, která vyučuje na Základní škole... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Žijeme v době moderních způsobů komunikace a komunikačních technologií, jako je internet, videotelefony atd., které nás nutí a zároveň nám umožňují získávat potřebné informace. Potřeba větší komunikace roste a s ní roste i nutnost vzdělávání se v oblasti cizojazyčné. Umět cizí jazyk je neodmyslitelná součást každého z nás a začíná již v útlém věku, kdy se v mateřské školce nebo na prvním stupni základní školy děti učí cizímu jazyku. Jelikož je to právě věk předškolní nebo mladší školní věk, je nutné vytvořit takový výukový systém, který bude co nejvíce zachovávat dětské potřeby daného věku. Tímto způsobem jsem se snažila zaměřit i moji diplomovou práci. Jejím cílem je snažit se v rámci integrativní pedagogiky ukázat cestu, kdy výuka cizího jazyka nestojí pouze na nudných cvičeních a nezáživných textech z učebnic, ale opírá se o sféru každému jedinci přirozenou, a tou je hudební výchova. Z toho plyne i název mé diplomové práce Mezipředmětové vztahy v hodinách hudební výchovy a anglického jazyka. S tím souvisí i zapojení dalších prvků, jako je pohybová výchova , výtvarná výchova a prvky dramatičnosti. Samozřejmě, že nejsem první, kdo se o něco podobného pokouší. Existuje zde několik institucí např. Rolino nebo Aaada. Chtěla bych upozornit na práci paní učitelky Hany Bartoškové, která vyučuje na Základní škole... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Mezipředmětové vztahy v hodinách hudební výchovy a anglického jazyka | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-05-31 | |
dc.description.department | Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 87793 | |
dc.title.translated | Cross-curriculum Lessons in Music Education and English | en_US |
dc.contributor.referee | Váňová, Hana | |
dc.identifier.aleph | 001485794 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - sbormistrovství | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - Choir Conducting | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - sbormistrovství | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - Choir Conducting | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Žijeme v době moderních způsobů komunikace a komunikačních technologií, jako je internet, videotelefony atd., které nás nutí a zároveň nám umožňují získávat potřebné informace. Potřeba větší komunikace roste a s ní roste i nutnost vzdělávání se v oblasti cizojazyčné. Umět cizí jazyk je neodmyslitelná součást každého z nás a začíná již v útlém věku, kdy se v mateřské školce nebo na prvním stupni základní školy děti učí cizímu jazyku. Jelikož je to právě věk předškolní nebo mladší školní věk, je nutné vytvořit takový výukový systém, který bude co nejvíce zachovávat dětské potřeby daného věku. Tímto způsobem jsem se snažila zaměřit i moji diplomovou práci. Jejím cílem je snažit se v rámci integrativní pedagogiky ukázat cestu, kdy výuka cizího jazyka nestojí pouze na nudných cvičeních a nezáživných textech z učebnic, ale opírá se o sféru každému jedinci přirozenou, a tou je hudební výchova. Z toho plyne i název mé diplomové práce Mezipředmětové vztahy v hodinách hudební výchovy a anglického jazyka. S tím souvisí i zapojení dalších prvků, jako je pohybová výchova , výtvarná výchova a prvky dramatičnosti. Samozřejmě, že nejsem první, kdo se o něco podobného pokouší. Existuje zde několik institucí např. Rolino nebo Aaada. Chtěla bych upozornit na práci paní učitelky Hany Bartoškové, která vyučuje na Základní škole... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Žijeme v době moderních způsobů komunikace a komunikačních technologií, jako je internet, videotelefony atd., které nás nutí a zároveň nám umožňují získávat potřebné informace. Potřeba větší komunikace roste a s ní roste i nutnost vzdělávání se v oblasti cizojazyčné. Umět cizí jazyk je neodmyslitelná součást každého z nás a začíná již v útlém věku, kdy se v mateřské školce nebo na prvním stupni základní školy děti učí cizímu jazyku. Jelikož je to právě věk předškolní nebo mladší školní věk, je nutné vytvořit takový výukový systém, který bude co nejvíce zachovávat dětské potřeby daného věku. Tímto způsobem jsem se snažila zaměřit i moji diplomovou práci. Jejím cílem je snažit se v rámci integrativní pedagogiky ukázat cestu, kdy výuka cizího jazyka nestojí pouze na nudných cvičeních a nezáživných textech z učebnic, ale opírá se o sféru každému jedinci přirozenou, a tou je hudební výchova. Z toho plyne i název mé diplomové práce Mezipředmětové vztahy v hodinách hudební výchovy a anglického jazyka. S tím souvisí i zapojení dalších prvků, jako je pohybová výchova , výtvarná výchova a prvky dramatičnosti. Samozřejmě, že nejsem první, kdo se o něco podobného pokouší. Existuje zde několik institucí např. Rolino nebo Aaada. Chtěla bych upozornit na práci paní učitelky Hany Bartoškové, která vyučuje na Základní škole... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014857940106986 | |