Show simple item record

Analyse logopaedics' solicitude along combined handicap
dc.contributor.advisorHousarová, Blanka
dc.creatorSaláková, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-19T15:00:52Z
dc.date.available2017-04-19T15:00:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22259
dc.description.abstractTato diplomová práce analyzuje logopedickou péči o jedince se středně těžkým až těžkým mentálním postižením v kombinaci s dětskou mozkovou obrnou. Teoretická část vymezuje symptomatické vady řeči ve spojitosti s kombinovaným postižením, jeho symptomatologii a diagnostiku. Důraz směřuje do oblasti logopedické terapie, jež je zaměřena na její jednotlivé formy včetně systémů alternativní a augmentativní komunikace. Závěrečnou kapitolu teoretické části tvoří ucelená rehabilitace hodnocená z hlediska komplexní péče. Praktická část zahrnuje kazuistiku chlapce, která blíže popisuje jednotlivé složky logopedického působení, jež jsou pro přehlednost tříděny dle oblastí stimulace a časových úseků. Cíl této práce spočíval v analýze a zhodnocení dosud poskytované logopedické péče, její komplexnosti, účelnosti a řešení komunikace.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma work analyses the logopaedics" care with mid-hard (heavy) up to hard (heavy) mentally affection in combination with Childs cerebral palsy. The theoretical part describes symptomatic infelicities of the speech with combined handicap, its symptomatology and diagnostic. The main emphasis insists on the area of logopaedics' therapy. This therapy is focused on the individual aspects of the therapy where are included the systems of alternative and augmentative communication. Closing chapter of theoretical part is integrated rehabilitation rated from the point of view of complex care. The applied (practical) part includes the boy's casuistic which describes the single components of logopaedics' care comprendious sorted by areas of stimulation and time period. The aim of this work was the analysis and reviewing of provided logopaedics' care until now, its complexity, suitability and the solutions of the communication.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleAnalýza logopedické péče jedince s kombinovaným postiženímcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-01
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId87447
dc.title.translatedAnalyse logopaedics' solicitude along combined handicapen_US
dc.contributor.refereeZemková, Jaroslava
dc.identifier.aleph001466257
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce analyzuje logopedickou péči o jedince se středně těžkým až těžkým mentálním postižením v kombinaci s dětskou mozkovou obrnou. Teoretická část vymezuje symptomatické vady řeči ve spojitosti s kombinovaným postižením, jeho symptomatologii a diagnostiku. Důraz směřuje do oblasti logopedické terapie, jež je zaměřena na její jednotlivé formy včetně systémů alternativní a augmentativní komunikace. Závěrečnou kapitolu teoretické části tvoří ucelená rehabilitace hodnocená z hlediska komplexní péče. Praktická část zahrnuje kazuistiku chlapce, která blíže popisuje jednotlivé složky logopedického působení, jež jsou pro přehlednost tříděny dle oblastí stimulace a časových úseků. Cíl této práce spočíval v analýze a zhodnocení dosud poskytované logopedické péče, její komplexnosti, účelnosti a řešení komunikace.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma work analyses the logopaedics" care with mid-hard (heavy) up to hard (heavy) mentally affection in combination with Childs cerebral palsy. The theoretical part describes symptomatic infelicities of the speech with combined handicap, its symptomatology and diagnostic. The main emphasis insists on the area of logopaedics' therapy. This therapy is focused on the individual aspects of the therapy where are included the systems of alternative and augmentative communication. Closing chapter of theoretical part is integrated rehabilitation rated from the point of view of complex care. The applied (practical) part includes the boy's casuistic which describes the single components of logopaedics' care comprendious sorted by areas of stimulation and time period. The aim of this work was the analysis and reviewing of provided logopaedics' care until now, its complexity, suitability and the solutions of the communication.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV